
L. H. , životopis 1424222
Vzdělání Bakalářské
VŠE
Podnikové informační systémy
září 2003 – červen 2007Bakalářské
Vyšší zdravotnická škola SŘMR
Diplomovaná dětská sestra
září 2000 – červen 2003Vyšší odborné
Gymnázium Opatov
všeobecné gymnázium čtyřleté
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 5 měsíců
Ús*****uze
Projektová manažerka
listopad 2024 – únor 2025 4 měsíce
• základní projektový management evropských grantových projektů v oblasti zdraví • práce s rozpočty, dokumenty, smlouvami, reporty, výkazy • komunikace s konsorciem a koordinačním týmem (AJ) • aktualizace obsahu webu • komunikace s dodavatelem • důvod ukončení: z mé strany ve zkušební době. Myslím, že je důležité umět včas rozpoznat, když se člověk do konkrétního prostředí zkrátka nehodí. Aniž by se to nutně odráželo na kvalitě odvedené práce nebo pracovních vztazích, ovlivňuje to motivaci a spokojenost. Proto jsem se rozhodla ještě dál hledat, i když je to krok riskantní a první takový v mé kariéře.
ZŠ*****dní
Pedagogický administrátor
září 2021 – srpen 2024 3 roky
• koordinace ČŠI testování žáků • organizace školení pro kolegy • tvorba reportů a práce s daty a informačními systémy (Bakaláři, EduPage ) • organizace škol v přírodě • tvorba letáčků, anket, pomůcek do výuky • dílčí aktualizace webových stránek • využití řezacího plotru • objednávky a komunikace s dodavateli • zápisy z porad • ISIC / ITIC karty • spolupráce na elektronickém zápisu do 1. tříd • hromadná korespondence • spolupráce na příspěvcích pro znevýhodněné žáky (Balíček pomoci Pražanům, Nadace Terezy Maxové, Obědy pro děti...) • další ad-hoc administrativní i kreativní činnosti • důvod ukončení: touha na sobě dál pracovat, zvýšit svoji uplatnitelnost na trhu práce
de*********ček
Masérka
únor 2020 – září 2021 1 rok a 8 měsíců
Relaxační masáže, podnikání při rodičovské. • důvod ukončení: období covidu, útlum podnikání po nástupu do zaměstnání
Ma*****.o.
Receptionist & Team Assistant
listopad 2020 – srpen 2021 10 měsíců
• správa recepce, péče o návštěvy • správa a tvorba dokumentů • výpomoc finančnímu oddělení • výpomoc na projektech • příchozí a odchozí pošta & kurýři • objednávky • práce s daty, Excel • další ad-hoc administrativní úkoly • důvod ukončení: pozice neslučitelná s rodinou v době covidu
MD******* RD
Mateřská a rodičovská dovolená
říjen 2016 – leden 2020 3 roky a 4 měsíce
(péče o dceru ročník 2017)
QE*********.s.
PA Radvana Bahbouha (CEO společnosti)
prosinec 2015 – září 2016 10 měsíců
• správa diáře CEO • častá komunikace s klienty a kontakty (ředitelé, manažeři) • koordinace koučovacích výcviků • výběr a implementace nových IT nástrojů • pestrá škála nejrůznější administrativy a ad hoc projektů • důvod ukončení: nástup na MD
na*********.s.
HR Specialist
červen 2013 – říjen 2015 2 roky a 5 měsíců
• nábor • organizace onboardingu / offboardingu • spolupráce na zavádění systému hodnocení • spolupráce na implementaci personálního IS • správa a tvorba personálních procesů • organizace akcí pro zaměstnance • správa systému benefitů • zpracování podkladů pro mzdy • do 01/2015 současně také odpovědnost za základní marketing: koordinace účasti na veletrzích; evidence a objednávky reklamních materiálů; aktualizace internetových stránek • důvod ukončení: časté změny nadřízených a tím i směřování HR
BT*********.s.
HR Specialist
srpen 2011 – duben 2013 1 rok a 9 měsíců
• zavádění a správa Cafeteria systému • správa zaměstnaneckých benefitů • interní komunikace • zavádění a správa nových procesů a postupů • organizace a evidence vzdělávání • správa docházkového systému • aktivní účast na veletrzích, podpora na seminářích, trénincích • poradenství zaměstnancům • ad hoc administrativa a menší projekty • důvod ukončení: radikální redukce HR oddělení (nadbytečnost)
BT*********.s.
Asistentka
únor 2011 – srpen 2011 7 měsíců
• správa databáze kontaktů a rezervačního systému • komunikace se českými i zahraničními pobočkami • spoluorganizace veletrhů a akcí pro zaměstnance • správa a tvorba interních dokumentů • zajištění servisu referentských vozidel • organizace zákonných školení • objednávky zboží/služeb a spolupráce s dodavateli (úklid, kancelářské potřeby, kurýrní služby, občerstvení, apod.) • správa pokladny a dobírkového systému • další ad-hoc koordinační, asistentské a organizační činnosti • pochůzky, pošta • důvod ukončení: interní nabídka k posílení HR oddělení
Ipsos
Account Manager
leden 2009 – únor 2011 2 roky a 2 měsíce
• tvorba obchodních nabídek • project management výzkumů trhu v oblasti loyalty a mystery shopping • tvorba závěrečných zpráv • prezentace závěrů a doporučení klientům • účast na jednáních s klienty (převážně z řad významných globálních společností, ale i neziskových organizací či státních institucí) • další menší ad-hoc projekty • důvod ukončení: vyhoření, nutná změna zaměstnavatele
Ma*****ýn)
Executive Assistant
srpen 2007 – listopad 2008 1 rok a 4 měsíce
• personální administrativa • nábor zaměstnanců • školení / vzdělávání (organizace i realizace) • vedení (recepční, brigádníků) • asistence generálnímu a provoznímu řediteli • další administrativní a organizační úkoly (meetingy, konference, zápisy z porad, správa diáře, aktualizace webových stránek, IT podpora kolegů) • důvod ukončení: návrat do ČR
TN*******ýn)
Market Analyst
srpen 2006 – srpen 2007 1 rok a 1 měsíc
• tvorba a aktualizace prezentací pro klienty • práce s více než 30ti interními marketingovými databázemi • tvorba, design a aktualizace nejrůznějších klientských reportů • komunikace s klienty a partnery (osobně, telefonicky, emailem) • podpora týmu • důvod ukončení: konec smlouvy na dobu určitou a příležitost pracovat v neziskovém sektoru
LB*********.o.
Koordinátorka jazykových kurzů
květen 2005 – červenec 2006 1 rok a 3 měsíce
(studentská pozice při VŠ)
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
CanvaPokročilý
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Bakaláři, EduPage, Slack
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Smysl pro humor
Kurzy
AI nástroje (kapler.cz)
únor 2024
Emotional Skills and Competencies (QED Group)
červenec 2016
Zákoník práce a jeho aplikace v praxi
leden 2014
Institut interní komunikace (profesní členství, setkání 6x ročně)
duben 2013
Kreativní psaní pro PR a Marketing (M. Vasquez)
březen 2012