Není foto: L. H.
ID 1424222

L. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

VŠE

Podnikové informační systémy

září 2003 – červen 2007Bakalářské

Vyšší zdravotnická škola SŘMR

Diplomovaná dětská sestra

září 2000 – červen 2003Vyšší odborné

Gymnázium Opatov

všeobecné gymnázium čtyřleté

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 5 měsíců

Ús*****uze

Projektová manažerka

listopad 2024 – únor 2025 4 měsíce

• základní projektový management evropských grantových projektů v oblasti zdraví • práce s rozpočty, dokumenty, smlouvami, reporty, výkazy • komunikace s konsorciem a koordinačním týmem (AJ) • aktualizace obsahu webu • komunikace s dodavatelem • důvod ukončení: z mé strany ve zkušební době. Myslím, že je důležité umět včas rozpoznat, když se člověk do konkrétního prostředí zkrátka nehodí. Aniž by se to nutně odráželo na kvalitě odvedené práce nebo pracovních vztazích, ovlivňuje to motivaci a spokojenost. Proto jsem se rozhodla ještě dál hledat, i když je to krok riskantní a první takový v mé kariéře.

*****dní

Pedagogický administrátor

září 2021 – srpen 2024 3 roky

• koordinace ČŠI testování žáků • organizace školení pro kolegy • tvorba reportů a práce s daty a informačními systémy (Bakaláři, EduPage ) • organizace škol v přírodě • tvorba letáčků, anket, pomůcek do výuky • dílčí aktualizace webových stránek • využití řezacího plotru • objednávky a komunikace s dodavateli • zápisy z porad • ISIC / ITIC karty • spolupráce na elektronickém zápisu do 1. tříd • hromadná korespondence • spolupráce na příspěvcích pro znevýhodněné žáky (Balíček pomoci Pražanům, Nadace Terezy Maxové, Obědy pro děti...) • další ad-hoc administrativní i kreativní činnosti • důvod ukončení: touha na sobě dál pracovat, zvýšit svoji uplatnitelnost na trhu práce

de*********ček

Masérka

únor 2020 – září 2021 1 rok a 8 měsíců

Relaxační masáže, podnikání při rodičovské. • důvod ukončení: období covidu, útlum podnikání po nástupu do zaměstnání

Ma*****.o.

Receptionist & Team Assistant

listopad 2020 – srpen 2021 10 měsíců

• správa recepce, péče o návštěvy • správa a tvorba dokumentů • výpomoc finančnímu oddělení • výpomoc na projektech • příchozí a odchozí pošta & kurýři • objednávky • práce s daty, Excel • další ad-hoc administrativní úkoly • důvod ukončení: pozice neslučitelná s rodinou v době covidu

MD******* RD

Mateřská a rodičovská dovolená

říjen 2016 – leden 2020 3 roky a 4 měsíce

(péče o dceru ročník 2017)

QE*********.s.

PA Radvana Bahbouha (CEO společnosti)

prosinec 2015 – září 2016 10 měsíců

• správa diáře CEO • častá komunikace s klienty a kontakty (ředitelé, manažeři) • koordinace koučovacích výcviků • výběr a implementace nových IT nástrojů • pestrá škála nejrůznější administrativy a ad hoc projektů • důvod ukončení: nástup na MD

na*********.s.

HR Specialist

červen 2013 – říjen 2015 2 roky a 5 měsíců

• nábor • organizace onboardingu / offboardingu • spolupráce na zavádění systému hodnocení • spolupráce na implementaci personálního IS • správa a tvorba personálních procesů • organizace akcí pro zaměstnance • správa systému benefitů • zpracování podkladů pro mzdy • do 01/2015 současně také odpovědnost za základní marketing: koordinace účasti na veletrzích; evidence a objednávky reklamních materiálů; aktualizace internetových stránek • důvod ukončení: časté změny nadřízených a tím i směřování HR

BT*********.s.

HR Specialist

srpen 2011 – duben 2013 1 rok a 9 měsíců

• zavádění a správa Cafeteria systému • správa zaměstnaneckých benefitů • interní komunikace • zavádění a správa nových procesů a postupů • organizace a evidence vzdělávání • správa docházkového systému • aktivní účast na veletrzích, podpora na seminářích, trénincích • poradenství zaměstnancům • ad hoc administrativa a menší projekty • důvod ukončení: radikální redukce HR oddělení (nadbytečnost)

BT*********.s.

Asistentka

únor 2011 – srpen 2011 7 měsíců

• správa databáze kontaktů a rezervačního systému • komunikace se českými i zahraničními pobočkami • spoluorganizace veletrhů a akcí pro zaměstnance • správa a tvorba interních dokumentů • zajištění servisu referentských vozidel • organizace zákonných školení • objednávky zboží/služeb a spolupráce s dodavateli (úklid, kancelářské potřeby, kurýrní služby, občerstvení, apod.) • správa pokladny a dobírkového systému • další ad-hoc koordinační, asistentské a organizační činnosti • pochůzky, pošta • důvod ukončení: interní nabídka k posílení HR oddělení

Ipsos

Account Manager

leden 2009 – únor 2011 2 roky a 2 měsíce

• tvorba obchodních nabídek • project management výzkumů trhu v oblasti loyalty a mystery shopping • tvorba závěrečných zpráv • prezentace závěrů a doporučení klientům • účast na jednáních s klienty (převážně z řad významných globálních společností, ale i neziskových organizací či státních institucí) • další menší ad-hoc projekty • důvod ukončení: vyhoření, nutná změna zaměstnavatele

Ma*****ýn)

Executive Assistant

srpen 2007 – listopad 2008 1 rok a 4 měsíce

• personální administrativa • nábor zaměstnanců • školení / vzdělávání (organizace i realizace) • vedení (recepční, brigádníků) • asistence generálnímu a provoznímu řediteli • další administrativní a organizační úkoly (meetingy, konference, zápisy z porad, správa diáře, aktualizace webových stránek, IT podpora kolegů) • důvod ukončení: návrat do ČR

TN*******ýn)

Market Analyst

srpen 2006 – srpen 2007 1 rok a 1 měsíc

• tvorba a aktualizace prezentací pro klienty • práce s více než 30ti interními marketingovými databázemi • tvorba, design a aktualizace nejrůznějších klientských reportů • komunikace s klienty a partnery (osobně, telefonicky, emailem) • podpora týmu • důvod ukončení: konec smlouvy na dobu určitou a příležitost pracovat v neziskovém sektoru

LB*********.o.

Koordinátorka jazykových kurzů

květen 2005 – červenec 2006 1 rok a 3 měsíce

(studentská pozice při VŠ)

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

CanvaPokročilý

Programovací jazyky

(X)HTML, CSSZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Bakaláři, EduPage, Slack

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Smysl pro humor

Kurzy

AI nástroje (kapler.cz)

únor 2024

Emotional Skills and Competencies (QED Group)

červenec 2016

Zákoník práce a jeho aplikace v praxi

leden 2014

Institut interní komunikace (profesní členství, setkání 6x ročně)

duben 2013

Kreativní psaní pro PR a Marketing (M. Vasquez)

březen 2012

Zájmy

Lisování a tvorba z divokých květin, vyšívání a další tvořivé techniky, cestování,turistika, příroda,hudba & zpěv. Víkendys manželem a dcerou(8 let), deskové hry.Neobejdu se bez humoru,kreativity a hravosti. Pět let jsem působila jako dobrovolník v dětském turistickém oddíle.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45