Veronika Š. 46 let , životopis 1528322
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Knihovník Office manager Písařka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, převážně, částečně, příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
OA Tábor
Ekonomie
září 1994 – červen 1999SŠ s maturitou
ZŠ Tučapy
září 1986 – červen 1994Základní
Praxe 25 let a 9 měsíců
Co*******una
Project Specialist
leden 2011 – dosud 15 let
Projekt Firma roku, Živnostník roku - komunikace s účastníky, úřady a partnery projektu - administrace a aktualizace webových stránek - produkce – základy tiskové produkce, produkce eventů - pravidelná evidence a aktualizace údajů v interních souborech - správa databází – práce v programu ZOHO, Sugar Pro – správa kontaktů a sběr dat, rozesílání kampaní a direct mailů - hromadná korespondence - příprava dokumentů, podkladů pro tisk, jejich kontrola a odpovědnost za jejich odeslání
Bi*******.o.
Project Executive
květen 2008 – prosinec 2010 2 roky a 8 měsíců
Projekt Město pro byznys - administrativní vedení projektu Město pro byznys - komunikace s účastníky, úřady a partnery projektu - administrace a aktualizace webových stránek - produkce – základy tiskové produkce, produkce eventů - pravidelná evidence a aktualizace údajů v interních souborech - hromadná korespondence - příprava dokumentů, podkladů pro tisk, jejich kontrola a odpovědnost za jejich odeslání
Ax*********.o.
Personální asistentka
říjen 2006 – duben 2008 1 rok a 7 měsíců
- vedení samostatných zakázek – zajišťování pracovních smluv pro brigádníky, komunikace s brigádníky - administrativní podpora oddělení, vedoucího oddělení, podpora činnosti náborové kanceláře a podpora recepce - pravidelná evidence a aktualizace údajů v interních souborech (personální softwary, kartotéka, interní soubory), pravidelná kontrola a běžné doplňování údajů potřebných pro komunikaci s účetním oddělením - zařazování a vyřazování karet uchazečů, skartace karet a složek dle interních předpisů - odpovědnost za archivaci materiálů obsahující osobní údaje pracovníků - příprava dokumentů, dílčích dohod, smluv (DPČ), jejich kontrola a odpovědnost za jejich odeslání
Vi*********.o.
Asistentka
leden 2005 – říjen 2006 1 rok a 10 měsíců
- příjem a výdej pošty, vyřizování telefonických hovorů, faxy, objednávání messengera, e-mailová komunikace - korektury programů, programových nabídek a letáků - vyplňování výsledků kina distributorům, vyplňování výsledků na systém pro kina, výsledků RMB a Screenvision, vyplňování Media programu - tvorba databází, jejich doplňování a vyhledávání na internetu - fakturace – výpočet faktur, zapsání faktur, fakturační závěrka - tvorba synopsí, jejich zadávání do systému - spolupráce s HR manažerem
Vi*********.o.
Crewtrainer
listopad 2001 – prosinec 2004 3 roky a 2 měsíce
- trénování nově příchozích zaměstnanců - školení stávájících zaměstnanců - vedení skupiny zaměstnanců – příprava na test, tvorba checklistů - spolupráce s HR manažerem
Vi*********.o.
Zaměstnanec provozu multikina
prosinec 2000 – říjen 2001 11 měsíců
- prodejní dovednosti – prodej vstupenek a občerstvení - komunikace se zákazníky - uvádění do sálů, úklid sálů
Le*******o.,
Recepční v hotelu
prosinec 1999 – červenec 2000 8 měsíců
- komunikace se zákazníky - ubytovávání hostů – přihlašování a odhlašování - prodej suvenýrů - inventury, směnárna
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace