O. N. , životopis 1258650
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Nusle + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Disponent Fakturant/ka Manažer dopravy Obchodní asistent Obchodní referent Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Specialista logistiky Spediter Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta mezinárodních vztahů VŠE Praha
Mezinárodní obchod a cestovní ruch
září 1991 – červen 1996Vysokoškolské
Praxe 15 let a 6 měsíců
Eurobusiness Plus, spol. s r.o.
Jednatel
2009 – dosud 15 let a 6 měsíců
správa nemovitostí, administrativa spojená s nákupem, prodejem, zprostředkováním a běžným provozem nemovitostí, kontrola a provádění plateb, příprava účetních podkladů pro účetní firmu - daňového poradce.
GRANDIENT CZ, s.r.o.
Zástupce jednatele
září 2009 – leden 2024 14 let a 5 měsíců
administrativní práce spojené s vedením společnosti, marketingová a informační podpora vývozu českých výrobků do zahraničí, spediční služby v oblasti kamionové a kontejnerové přepravy, příprava vývozních dokladů, obchodních smluv, organizace celního odbavení, vyřízení různých povolení a certifikátů atd.
Top truck transport s.r.o.
Project manager
září 2020 – červen 2023 2 roky a 10 měsíců
založení přepravní společnosti v oblasti kamionové dopravy nad 3,5 t /vozový park 20 kamionů/, komunikace s partnery, zákazníky, dodavateli služeb a řidiči, kontrola a spravování veškerých financí společnosti ve spolupráci s externím finančním, mzdovým účetním a daňovým poradcem, řešení různých administrativních úkolů v rámci každodenního provozu společnosti.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
italštinamírně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
umění správně pochopit a včas splnit konkrétní úkol z hlediska jeho důležitosti v rámci konečných cílů a realizace celého projektu anebo zadání, dobré zvládaní každodenní rutiny
Kurzy
Kurz účetnictví a daňová evidence
Rekvalifikační program akreditovaný MŠMT pro pracovní činnost Účetnictví a daňová evidence s využitím výpočetní techniky /program POHODA/ - délka kurzu 170 vyučovacích hodin
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2023