Není foto: T. K.
ID 927582

T. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Mezinárodní ekonomické vztahy, Udělen titul Ing.

září 2019 – červen 2021Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Eurospráva, Udělen titul Bc.

září 2016 – červen 2019Bakalářské

Obchodní akademie, Český Těšín, příspěvková organizace

Ekonomické lyceum

září 2012 – květen 2016SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 7 měsíců

HR*****.o.

Projektový manažer

srpen 2023 – dosud 2 roky a 2 měsíce

Zpracování žádostí o dotace (psaní studií proveditelnosti a kompletace povinných příloh žádostí), komunikace s žadateli

TA*********.o.

Project administrator

březen 2023 – červen 2023 4 měsíce

Administrace projektů (Zprávy o udržitelnosti), podpůrné práce ve společnosti (analýzy dotačních příležitostí a další.)

*****šín

Projektový manažer

březen 2022 – březen 2023 1 rok a 1 měsíc

Náplň práce dle pracovní smlouvy: 1) Koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o podporu, přijímáním podpor a dotací, s plněním závazků vzniklých přijetím podpory a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory. Stanovování postupů a zásad výběru žadatelů o podpory včetně vyhodnocování projektů. Zpracovávání a předkládání závěrečného vypořádávání přiznaných dotací a podpor; 2) Monitoring dotačních titulů a informování odvětvových odborů o možnostech získání dotací; 3) Koordinace a kontrola činností související se získáváním, řízením, využíváním a vyúčtováním finančních prostředků v rámci státních dotací, fondů EU, případně dalších dotačních zdrojů; 4) Zabezpečení publikační činnosti týkající se svěřeného úseku prostřednictvím tiskových zpráv, webových stránek města apod; 5) Předkládá nejméně 1x ročně zprávu o výsledcích aktivit směřujících k získání dotací do rozpočtu města Radou města. Plní usnesení uložená Radou a Zastupitelstvem města včetně uložených úkolů; 6) Při sestavování monitorovacích zpráv, žádostí o platby, závěrečných vyhodnocení ukončených projektů a dalších finančních podkladů využívá účetních záznamů zavedených v IS GINIS; 7) Účastní se seminářů, konferencí, kongresů a dalších akcí zaměřených na získávání dotací, jejich užití a vyúčtování; 8) Zabezpečuje uložení a archivaci spisů na svěřeném úseku pro potřeby eventuální následné kontroly; 9) Podílí se na vypracování koncepčních dokumentů města vč. jejich případné aktualizace; 10) Zajišťuje podklady a koordinuje průběh kontrol dotačních projektů kontrolními orgány; 11) Poskytuje editorovi referenčních údajů v základním registru potřebnou součinnost pro ověření správnosti údajů atd.

*****šín

Referent příspěvkových organizací

leden 2022 – únor 2022 2 měsíce

Náplň práce dle pracovní smlouvy: Prověřování a zajišťování účetní správnosti rozpočtových prostředků ve vztahu k příspěvkovým organizacím města. Rozpis ukazatelů rozpočtu, sledování a analýza čerpání rozpočtu a plnění závazných ukazatelů ve vztahu k příspěvkovým organizacím města.

St*********ava

Administrativní pracovník

květen 2020 – únor 2021 10 měsíců

Brigáda: vyřizování emailové a fyzické koresponcence, práce v databázi lékáren, pomoc pracovníkům v kanceláři, administrativa, skartace, práce v elektronické spisové službě Athéna.

Ma*********ava

Účetní

2020 – 2020 6 měsíců

Odborná praxe/Brigáda: práce v účetním programu, zpracovávání účetních dokladů a vkládání těchto dokladů do účetního programu, administrativa, skartace

Ho*********ava

Prodavač

2019 – 2019 6 měsíců

Brigáda: Práce na prodejně s oblečením Práce na pokladně

Cz*****ava

Projektový manažer

říjen 2018 – listopad 2018 2 měsíce

Odborná praxe: Výpomoc zaměstnancům při zpracování žádostí o dotaci, zpracování různých dokumentů, administrativa, další potřebná pomoc zaměstnancům.

eD*****ava

Skladník / manipulant

2018 – 2018 6 měsíců

Brigáda: práce ve skladu s IT zbožím – vychystávání a balení zboží

Ma*******nec

Administrativní pracovník

červenec 2017 – červenec 2017 1 měsíc

Oborová praxe administrativní činnost, zpracování podkladů pro odbornou činnost úředníků, práce na PC (word, excel), terénní šetření, skartace, zakládání spisů.

Te*******ava

Pokladní

2017 – 2017 6 měsíců

Brigáda: Práce za pokladnou

Ta*********ava

Pomocná sílá při inventuře

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Brigáda: Inventura - Práce se skenerem Výpomoc na prodejně Jednalo se o jednodenní intentury

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Monitorovací systém strukturálních fondů: MS2014+ - Zkušenosti se zpracováním žádostí o dotaci v rámci VŠ v tomto systému; dále praxe v systému během zaměstnání na Městském úřadě v Českém Těšíně

Kurzy

DotaceEU a audity - Ostrava

Jednodenní seminář konaný v rámci série akcí Eurocenter ČR, prezentovaný přímo zástupci Auditního orgánu o nejčastějších nedostatcích a oblastech zjištění při auditech projektů z fondů EU se všeobecným zaměřením na všechny operační programy.

únor 2023

Rentel kurz - Veřejné zakázky v České republice

Akreditovaný e-learningový kurz (AK/PV-363/2011)

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2022

KURZ ESO - Veřejná správa aktuálně a v kostce

Akreditovaný online kurz projektu ESO (Efektivní správa obcí) na téma Veřejná správa aktuálně v kostce; délka kurzu:6 hodin

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2022

E-Learning Dotace a NFV poskytované územními samosprávnými celky

E-Learningový kurz projektu ESO (Efektivní správa obcí) na téma Dotace a Návratné finanční výpomoci poskytované územními samosprávnými celky

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Kurz ESO - Strategické plánování

Akreditovaný online kurz projektu ESO (Efektivní správa obcí) na téma Strategické plánování

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Kurz ESO - Vademecum spisové služby - práce s dokumenty/spisy

Neakreditovaný online kurz projektu ESO (Efektivní správa obcí) - Vademecum spisové služby - práce s dokumenty/spisy; Délka kurzu: 3 hodiny

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Kurz ESO - Řízení projektového týmu, komunikace se zapojenými subjekty

Neakreditovaný online kurz projektu ESO (Efektivní správa obcí) na téma Řízení projektového týmu, komunikace se zapojenými subjekty

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Kurz ESO - Investiční a neinvestiční projekty

Neakreditovaný online kurz projektu ESO (Efektivní správa obcí): Investiční a neinvestiční projekty Délka kurzu: 8 hodin

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2022

Kurz ESO - Projektové řízení

Akreditovaný online kurz ESO (Efektivní správa obcí) na téma projektové řízení; Délka kurzu: 8 hodin

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2022

Seminář - veřejný sektor a bytové domy

Jednodenní školení na téma: veřejný sektor a bytové domy; Místo konání: Ostrava; Pořadatelé: Svaz podnikatelů ve stavebnictví společně se skupinou ČEZ ESCO a podporou Krajského úřadu MSK a SFŽP ČR

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2022

IROP Tour Ostrava

Jednodenní školení v rámci akce Centra pro regionální rozvoj ohledně Integrovaného regionálního operačního programu na programové období 2021-2027

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2022

Import workshop projektu POTEnT

1/2 denní seminář k tématu udržitelné energetiky a obnovitelných zdrojů energie; Pořadatel: Statutární město Ostrava Místo konání: Ostrava

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2022

DotaceEU - Programové období 2021-2027

Jednodenní seminář, konaný v rámci série akcí Eurocenter ČR; Místo konání: Ostrava; Pořadatel: Eurocentrum Ostrava

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2022

Kurz psaní na PC

Jednalo se o jednodenní soutěž v rámci SŠ - psaní na klávesnici

Zobrazit certifikát o absolvování

2013

Zájmy

Mezi mé záliby patří obecně sport. Jedná se například o běh či turistiku, procházky nebo také o jízdu na kole. Dále ráda čtu, poslouchám hudbu a mám ráda zábavu.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45