Darina R., DiS. 32 let , životopis 1195962
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Hlubočepy + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola Goodwill Frýdek-Místek
Podnikání v cestovním ruchu
září 2013 – červen 2016Vyšší odborné
Vítkovická střední průmyslová škola a gymnázium v Ostravě
Ekonomika a podnikání (civilní letectví)
září 2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 11 měsíců
De*******da)
Prodejní asistentka
listopad 2025 – prosinec 2025 2 měsíce
- Chod provozovny, - vybalování zboží, - uzávěrky, - poradenství.
Fa*****.o.
Asistentka back office (Společnost pozici zrušila)
prosinec 2024 – únor 2025 3 měsíce
- Zajištění chodu kanceláře, komunikace mezi jednotlivými odděleními, odpovídání na e-maily a telefonáty, pošta (Datová schránka), podpora týmu - pomoc kolegům s různými úkoly, zajištění občerstvení. - Organizace školení, firemních akcí spojených s provozem společnosti.
Do*****.s.
Obchodní referent a administrativní pracovník
srpen 2022 – květen 2024 1 rok a 10 měsíců
- Administrativní podpora obchodního oddělení - příprava podkladů pro obchodní jednání (návrhy smluv, úprava textu) - vyhotovení a zajištění podpůrných dokladů k obchodním případům pro různé projekty - evidence stávajících a potencionálních zákazníků - komunikace s účetním oddělením a dalšími odděleními společnosti - správa dokumentace a údržba databází - zajištění chodu kanceláře - poskytování servisu klientům prostřednictvím osobní, mailové a telefonické komunikace - práce s Rejstříkem smluv - denní práce s právní službou HELPDESK - správa dokumentů, evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat.
FI*******r.o
Asistentka jednatele
červenec 2019 – červen 2022 3 roky
- Zajišťování chodu kanceláře, příprava podkladů účetní, fakturace - vydané tuzemské, zahraniční faktury, vytváření smluv pro zaměstnance do PP (nábor), příprava čtvrtletního výkazu EKO-KOM, Intrastat, spolupráce se zahraničními dodavateli, objednávka surovin, pomůcek (denní komunikace), celkový proces od objednávání zboží po zajištění dopravy zboží do ČR, skladové hospodářství v programu ABRA - příjemky, výdejky, zakládání karet, zodpovědnost za sociální síťe, cenové nabídky, e-shop obsluha, vedení osobního kalendáře ředitele, obchůzky, organizování pracovních cest (letenky, ubytování), zajištění překladu textů, zajišťování občerstvení při jednáních, objednávání květin, dárků pro obchodní partnery, archivace dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, apod.
Ho*********děl
Recepční
listopad 2018 – červen 2019 8 měsíců
- zajišťování chodu hotelové recepce - příjem rezervací - ubytováváni hostů - sledování obsazenosti hotelových pokojů a aktualizace dat v hotelovém systému - evidence požadavků a přání hostů a zajišťování jejich plnění v požadované kvalitě - provoz hotelové pokladny.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Sleek, Reenio, Rezervační systémy (Fitness, Restaurace).
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Pracovnělékařské služby ve světle nejnovějších změn
Pojem a vymezení pracovnělékařských služeb Subjekty pracovnělékařských služeb – lékař, zaměstnavatel, zaměstnanec Kategorizace prací a související pracovněprávní aspekty Smlouva o poskytování pracovnělékařských služeb
září 2023
Certifikát o úspěšném absolvování vzdělávání práci realizovaném v rámci projektu ,, Vzdělávání praxí pro zvýšení zaměstnanosti ''
Pomocný pracovník v zařízení péče pro děti předškolního věku
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2018