Iva J. 41 let , životopis 788107
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Prodejce zájezdů Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
Obchodní akademie (Ekonomie a účetnictví)
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 7 měsíců
Ce*********ice
Prodejce zájezdů
2021 – dosud 5 let
Vedení vlastní pobočky cestovní agentury. Prodej zájezdů, komunikace s klienty a cestovními kancelářemi. Příprava návrhů a kalkulací zájezdů pro klienty. Práce s různými systémy cestovních kanceláří. Vedení finančních výkazů pobočky.
Ei*********rno
Obchodní zástupce pro gastro a zmrzlinu Algida - oblast Vysočina
srpen 2023 – únor 2025 1 rok a 7 měsíců
Vyhledávání nových zákazníků v oblasti horeca a sociálních institucí, zároveň hledání nových zákazníků pro zmrzlinu Algida. Komunikace a péče o stávajícími zákazníky. Nabídka produktů firmy, zpracovávání objednávek, vyřizování reklamací, zjišťování potřeb zákazníků. Administrativní činnost na PC v podobně cenových nabídek, e-mailové komunikace apod.
Bi*********íčí
Obchodní zástupce pro maloobchod - oblast Vysočina
2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců
Komunikace se stávajícími a novými zákazníky. Návštěvy zákazníků na prodejnách. Nabídka produktů firmy, zpracovávání objednávek, vyřizování reklamací. Podpora prodejních aktivit na prodejnách zákazníků (COOP, Flop, Hruška…). Reportování prodejů za jednotlivé prodejny. Aktivní spolupráce na propagačních akcí firmy.
Ce*****íčí
Majitelka pobočky
prosinec 2015 – březen 2020 4 roky a 4 měsíce
Vedení franšíze cestovní agentury Invia. Prodej zájezdů, komunikace s klienty a cestovními kancelářemi. Příprava návrhů a kalkulací zájezdů pro klienty. Práce s různými systémy cestovních kanceláří. Vedení finančních výkazů pobočky.
In*********aha
Asistentka ředitele
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
vedení sekretariátu, fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence veškerých smluv a hlídání povinných kontrol, školení, apod., vedení mechanizace, komunikace se zákazníky a subdodavateli
Bi*********íčí
Asistentka oblastního ředitele prodeje
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
analýza prodeje, vytváření podkladů pro plán prodeje, komunikace se zákazníky a obchodními zástupci, zpracovávání cenových nabídek
Li*******íčí
Administrativní pracovník
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
zpracovávání podkladů pro účetnictví, fakturace, zpracovávání mezd, vedení pokladny
Te*******íčí
Administrativní pracovník
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
vedení pokladny, fakturace, agenda pro svoz komunálního odpadu
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Kurzy
Účetní a daňová eviedence
Účetnictví a daňová evidence (s využitím výpočetní techniky)
Zobrazit certifikát o absolvování
srpen 2025