Foto: Lýdia I.
ID 1492753

Lýdia I. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ-Stavebná a Geodetická Košice

Technické a informatické služby

září 1996 – červen 2000SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 8 měsíců

Ku*********med

prodavačka

srpen 2025 – dosud 5 měsíců

Predávanie včelých produktov, starostlivosť o obchudek, balenie a chystanie eshopu a objednávok, etiketovanie a všetky potrebné práce

Pe*******.o.

Pekař, prodavač

březen 2020 – březen 2022 2 roky a 1 měsíc

Pečení pečiva, obsluha zákazníkú, starostlivost o chod a čistotu prodejny, doplňování pečiva a lahůdek, starostlivost o kavárnu, příprava baget, objednávaní zboží

Al*********.o.

Prodavačka

srpen 2019 – březen 2020 8 měsíců

práce na pokladne, prodej zboží, starost o prodejnu a zákazníka, příjem a doplňování zboží

FA*********.o.

Administrativní pracovník

duben 2019 – srpen 2019 5 měsíců

Vybavovaní reklamací, sepisovaní splátek a prodloužených záruk, administrativni práce, práce na pokladni, starost o zákazníky prodejnu, prodej elektra, komunikace se zákazníkmi .

Su*****.o.

Pokojská

prosinec 2018 – březen 2019 4 měsíce

Provádím pomocné práce v ubytovacích zařízeních. V náplni práce jsou rozmanité manipulační práce, ovládání a obsluha jednoduchých zařízení pohostinských provozů, čištění zařízení, výrobních a pohostinských prostor, spolupráce při údržbě.

Ja*********r.o

Vedoucí prodejny

listopad 2014 – prosinec 2018 4 roky a 2 měsíce

Dohlížení na kompletní provoz prodejny a prodej, obrat a rentabilitu obchodu. Starost se o dodržování předepsaných postupů a pravidel pro chod obchodu. Zodpovědnost za uzávěrky a inventury zboží, péče o obchodní, organizační a personální procesy. Zákaznický servis. Práce v eshope. Vybavovaní objednávek, dopravy, fakturace, zadávaní zboží na stránky eshopu, komunikace se zákazníkmi.

Kr*****ice

Administrativní pracovník

říjen 2002 – červenec 2003 10 měsíců

Vedení administrativní agendy, starost se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizace a příprava firemní jednání a zasedání, vedení příslušné dokumentace a zajištění dalších věci, které jsou potřeba.

Jazyky

němčinazačátečník

polštinazačátečník

ruštinazačátečník

češtinapokročilá

slovenštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Attigente Group spol. s.r.o.

skúšky ČNB, odborná zkouška pro skupinu odbornosti poskytování nebo sprostředkováni spotřebitelského úvěru jiného než na bydle

květen 2019

Zájmy

Hudba, knihy, prechádzky, príroda, rodina, ralax, bruslení, posilňovňa, krása, umenie, maľovanie, modelovanie, puzzle

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45