Foto: Romana K.
ID 1516975

Romana K. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Nymburk + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, převážně, částečně, příležitostně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola, Blatná, V Jezárkách 745

Obchodní akademie (Digitální marketing a reklama)

září 2005 – květen 2009SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 4 měsíce

Pe*******.o.

Příjem zboží a administrativa

říjen 2024 – prosinec 2025 1 rok a 3 měsíce

Příjem zboží z faktury do interního systému. Zadávání dobropisů a dohledávání případných nesrovnalostí. Přeceňování zboží na prodejnu. Komunikace mezi centrálou a řešení mezipobočkových převodů. Komunikace s dodavateli. Mezipoložkový přesun položek v systému. Inventura prodejny.

Ce*******.s.

Fakturantka a pomocná účetní

květen 2018 – březen 2021 2 roky a 11 měsíců

Každodenní účtování bankovních výpisů (firma měla účty u několika bankovních institucí). Zodpovědnost za kompletní fakturaci pro naše klienty. Zanesení kompletních informací o klientovi do účetního systému Helios Orange. Pohlídání si správných fakturačních údajů. Vystavování dobropisů. Řešení telefonických dotazů. Účtování o časovém rozlišení a dohadných položkách. Přeúčtování faktur v rámci interních společností. Zpracovávání dat v rámci auditu a řešení vzniklých nesrovnalostí. Přeúčtovávání služeb v případě neuznání nákladů od exekutorů a jiných klientů.

BB*****.o.

Fakturantka a asistenka na finančním oddělení

červen 2015 – duben 2018 2 roky a 11 měsíců

Zodpovědnost za kompletní fakturaci za právní služby. Vystavování zálohových faktur a dobropisů. Upravování hodinových sazeb právníků v MS Excel (každý právník měl jiné hodinové sazby). Řešení pohledávek a závazků vůči naší firmě. Spolupráce s finančním ředitelem - zpracovávání reportů (cash flow, efektivita právníků, hospodaření firmy a jiné). Komunikace s právníky na denním pořádku. Komunikace s klienty. Zodpovědnost za správnost informací do fakturačního systému - spisy klientů, případné změny během roku a další administrativní úkony.

Fa*******opu

Hairservis, spol. s.r.o.

březen 2010 – květen 2015 5 let a 3 měsíce

Zpracovávání tuzemských přijatých a vydaných faktur za zboží a služby. Zpracovávání zahraničních přijatých a vydaných faktur za zboží a služby. Účtování bonusů a dobropisů za kvartály na 8 poboček, které spadaly pod firmu. Zpracovávání dat v intrastatu. Vzájemné zápočty. Uzavírání skladů a další činnosti spojené s fakturací. Zodpovědnost za správu na eshopu. Přidávání a přeceňování zboží na eshop. Správa objednávek a registrace zákazníků. Další administrativa spojená s vedením eshopu v systému Aitom. Zvedání telefonátů a obvolávání dodavatelů. Každodenní práce v MS Excel (kontingenční tabulky, vkládání položek, zpracovávání grafů a počítání dle vzorců).

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Fotografování, jízda na kole, malování obrazů.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45