Romana K. 35 let , životopis 1516975
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, převážně, částečně, příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola, Blatná, V Jezárkách 745
Obchodní akademie (Digitální marketing a reklama)
září 2005 – květen 2009SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 4 měsíce
Pe*******.o.
Příjem zboží a administrativa
říjen 2024 – prosinec 2025 1 rok a 3 měsíce
Příjem zboží z faktury do interního systému. Zadávání dobropisů a dohledávání případných nesrovnalostí. Přeceňování zboží na prodejnu. Komunikace mezi centrálou a řešení mezipobočkových převodů. Komunikace s dodavateli. Mezipoložkový přesun položek v systému. Inventura prodejny.
Ce*******.s.
Fakturantka a pomocná účetní
květen 2018 – březen 2021 2 roky a 11 měsíců
Každodenní účtování bankovních výpisů (firma měla účty u několika bankovních institucí). Zodpovědnost za kompletní fakturaci pro naše klienty. Zanesení kompletních informací o klientovi do účetního systému Helios Orange. Pohlídání si správných fakturačních údajů. Vystavování dobropisů. Řešení telefonických dotazů. Účtování o časovém rozlišení a dohadných položkách. Přeúčtování faktur v rámci interních společností. Zpracovávání dat v rámci auditu a řešení vzniklých nesrovnalostí. Přeúčtovávání služeb v případě neuznání nákladů od exekutorů a jiných klientů.
BB*****.o.
Fakturantka a asistenka na finančním oddělení
červen 2015 – duben 2018 2 roky a 11 měsíců
Zodpovědnost za kompletní fakturaci za právní služby. Vystavování zálohových faktur a dobropisů. Upravování hodinových sazeb právníků v MS Excel (každý právník měl jiné hodinové sazby). Řešení pohledávek a závazků vůči naší firmě. Spolupráce s finančním ředitelem - zpracovávání reportů (cash flow, efektivita právníků, hospodaření firmy a jiné). Komunikace s právníky na denním pořádku. Komunikace s klienty. Zodpovědnost za správnost informací do fakturačního systému - spisy klientů, případné změny během roku a další administrativní úkony.
Fa*******opu
Hairservis, spol. s.r.o.
březen 2010 – květen 2015 5 let a 3 měsíce
Zpracovávání tuzemských přijatých a vydaných faktur za zboží a služby. Zpracovávání zahraničních přijatých a vydaných faktur za zboží a služby. Účtování bonusů a dobropisů za kvartály na 8 poboček, které spadaly pod firmu. Zpracovávání dat v intrastatu. Vzájemné zápočty. Uzavírání skladů a další činnosti spojené s fakturací. Zodpovědnost za správu na eshopu. Přidávání a přeceňování zboží na eshop. Správa objednávek a registrace zákazníků. Další administrativa spojená s vedením eshopu v systému Aitom. Zvedání telefonátů a obvolávání dodavatelů. Každodenní práce v MS Excel (kontingenční tabulky, vkládání položek, zpracovávání grafů a počítání dle vzorců).
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení