Foto: Kateřina G.
ID 699832

Kateřina G. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vážany nad Litavou + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOU A SOŠ potravinářská a služeb Charbulova 106, Brno

Hotelnictví a turismus

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 4 měsíce

Ho*******rno

Pravovnice rezervačního oddělení

prosinec 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc

- Příjem e-mailových a telefonických objednávek ubytování. Jejich zpracování, zanesení do systému a odeslání potvrzení. - Vyhotovování nabídek ubytování/ stravy/ konferenčních prostor pro jednotlivce i skupiny. - Vystavování/ zpracování zálohových faktur a zadávání/ zpracování push plateb. - Práce s kurzovním lístkem a správa měn u jednotlivých rezervací. - Řešení reklamací, upomínání nezaplacených faktur. - Aktivní spolupráce s ostatními odděleními hotelu

At*****.o.

Specialista na závazky/ Accounts Payable Specialist

duben 2022 – listopad 2022 8 měsíců

Komplementace faktur: - Zpracování faktur (kódování a přiřazování k objednávkám). - Vystavování faktur a dobropisů. - Komunikace s dodavateli a zákazníky, včetně přípravy upomínek. - Vytváření zpráv a výpisů pro vedení společnosti.

Že*********sti

Nezaměstnaná

srpen 2021 – duben 2022 9 měsíců

Pracovní úřad - Stěhování do jiného města za účelem podpory rodiny. - Organizace stěhování. Vyřizování potřebných dokumentů. Všeobecná podpora rodiny. - Založení živnosti - Finanční poradenství. Spolupracovala jsem s firmou OVB Holding Brno. Živnost je momentálně pozastavena.

BP*******.o.

Obchodní specialista pro čalounický materiál - fakturantka.

květen 2020 – srpen 2021 1 rok a 4 měsíce

- Přijímání a zpracování telefonických a e-mailových objednávek - Vystavování faktur, dobropisů, zálohových faktur - Vyřizování reklamací - Podílení se na vedení skladového hospodářství - Spoluúčast na inventuře a auditech

EL*****.O.

Administrativní pracovnice - Fakturantka

leden 2020 – květen 2020 5 měsíců

- Tvoření cenové nabídky na základě objednávky - Kompletace dokumentů pro fakturaci - Vystavování faktur pro zahraniční a domácí odběratele - Řešení reklamací a dobropisů - Práce s cizími měnami

Ho*******rno

Asistentka - Recepční

září 2003 – prosinec 2019 16 let a 4 měsíce

- Odpovědnost za vedení recepce - Příjem a vyřizování rezervací na ubytování - Péče o domácí i zahraniční hosty, poskytování informací a řešení všech jejich požadavků - Každodenní komunikace s hosty v anglickém, německém a dalším cizím jazyce - Spoluúčast při organizování konferencí - Provádění hotovostních i bezhotovostních transakcí, vedení a vyúčtování pokladny - Vystavování faktur, dobropisů, zálohových faktur - Různé administrativní úkony, řešení reklamací - Aktivní spolupráce s různými odděleními hotelu

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Linux / BSD / Unix

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Program HORES, Účetní programy Pohoda a Money.

Kurzy

Jazykový kurz

Jednoleté studium anglického jazyka zakončené základní státní jazykovou zkouškou.

červen 2003

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45