Kateřina G. 42 let , životopis 699832
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Vážany nad Litavou + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU A SOŠ potravinářská a služeb Charbulova 106, Brno
Hotelnictví a turismus
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 4 měsíce
Ho*******rno
Pravovnice rezervačního oddělení
prosinec 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc
- Příjem e-mailových a telefonických objednávek ubytování. Jejich zpracování, zanesení do systému a odeslání potvrzení. - Vyhotovování nabídek ubytování/ stravy/ konferenčních prostor pro jednotlivce i skupiny. - Vystavování/ zpracování zálohových faktur a zadávání/ zpracování push plateb. - Práce s kurzovním lístkem a správa měn u jednotlivých rezervací. - Řešení reklamací, upomínání nezaplacených faktur. - Aktivní spolupráce s ostatními odděleními hotelu
At*****.o.
Specialista na závazky/ Accounts Payable Specialist
duben 2022 – listopad 2022 8 měsíců
Komplementace faktur: - Zpracování faktur (kódování a přiřazování k objednávkám). - Vystavování faktur a dobropisů. - Komunikace s dodavateli a zákazníky, včetně přípravy upomínek. - Vytváření zpráv a výpisů pro vedení společnosti.
Že*********sti
Nezaměstnaná
srpen 2021 – duben 2022 9 měsíců
Pracovní úřad - Stěhování do jiného města za účelem podpory rodiny. - Organizace stěhování. Vyřizování potřebných dokumentů. Všeobecná podpora rodiny. - Založení živnosti - Finanční poradenství. Spolupracovala jsem s firmou OVB Holding Brno. Živnost je momentálně pozastavena.
BP*******.o.
Obchodní specialista pro čalounický materiál - fakturantka.
květen 2020 – srpen 2021 1 rok a 4 měsíce
- Přijímání a zpracování telefonických a e-mailových objednávek - Vystavování faktur, dobropisů, zálohových faktur - Vyřizování reklamací - Podílení se na vedení skladového hospodářství - Spoluúčast na inventuře a auditech
EL*****.O.
Administrativní pracovnice - Fakturantka
leden 2020 – květen 2020 5 měsíců
- Tvoření cenové nabídky na základě objednávky - Kompletace dokumentů pro fakturaci - Vystavování faktur pro zahraniční a domácí odběratele - Řešení reklamací a dobropisů - Práce s cizími měnami
Ho*******rno
Asistentka - Recepční
září 2003 – prosinec 2019 16 let a 4 měsíce
- Odpovědnost za vedení recepce - Příjem a vyřizování rezervací na ubytování - Péče o domácí i zahraniční hosty, poskytování informací a řešení všech jejich požadavků - Každodenní komunikace s hosty v anglickém, německém a dalším cizím jazyce - Spoluúčast při organizování konferencí - Provádění hotovostních i bezhotovostních transakcí, vedení a vyúčtování pokladny - Vystavování faktur, dobropisů, zálohových faktur - Různé administrativní úkony, řešení reklamací - Aktivní spolupráce s různými odděleními hotelu
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Linux / BSD / Unix
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Program HORES, Účetní programy Pohoda a Money.
Kurzy
Jazykový kurz
Jednoleté studium anglického jazyka zakončené základní státní jazykovou zkouškou.
červen 2003