Tomáš M. 41 let , životopis 1510992
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa Plzeň + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Staré Město + 30 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Account Manager - media, reklama Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Obchodní zástupce Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Referent Specialista mobilních technologií Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola obchodní s.r.o.
Administrativní pracovník v obchodní sféře
září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 4 měsíce
Ne*****a.s
Pracovník zákaznické péče
prosinec 2016 – říjen 2025 8 let a 11 měsíců
Práce na pobočce firmy poskytovatele internetu. Vyřizování požadavků klientů poskytovatele internetových služeb a TV služeb. Vyřizoval jsem požadavky ,jak osobně na pobočce ,tak i telefonicky ,e-mailem , chatovou formou. Jednalo se o stávající i nové klienty. Řešil jsem ,platby klientů za služby, případně změny služeb- zvýšení rychlosti, rožšíření služeb atd. Nebo se pouze jako nový zákazníci dotazovali na možnost služeb v místě bydliště nebo firmě. Plánoval jsem práci technikům , řešil neplatící zákazníky - upomínání za nedoplatky. Řešil technické problémy klientů s připojením, prvotní zjištění situace ,podle vážnosti situace, pokud nešlo vyřešit přes telefon, osobně návštěva klienta na pobočce, nebo e-mailem. Bylo nutné vyslání technika na místo. Připravoval jsem stávající zákazníky na možnost přejít na vyšší tarif, či rozšíření služeb. Nabízel stávajícím zákazníkům rožšiření služeb, jak osobně ,tak i po telefonu. Administrativní práce s tím spojená - zapisování do interního systému, zadávání plateb, zakládání nových zákazníků atd. Spolupráce se všemi odděleními napříč firmou.
Ar*****net
Technicko administrativní pracovník help desku
únor 2012 – listopad 2016 4 roky a 10 měsíců
Příjem telefonických, e-mailových , chatových žádostí klientů. Nejčastěji s nefunknčími službami (hlášení nefunkčního routeru, nebo nefunkčního STB u TV,atd) Dále hlášení výpadků od klientů, u kterých je na baráku umístěn vysílač. Příjem jakýchkoliv technických problémů. Vyřešení těchto problémů ,pokud to šlo, tak přímo online se zákazníkem. Případně na dálku. Pokud byl problém větší ,vyslání technika na místo. Zadání -vytvoření ticketu do systému. Další administrativní činnost s tím spojená.
Cr*******a.s
Obchodní zástupce pro B2B segment a SVJ
červenec 2004 – leden 2012 7 let a 7 měsíců
Vyhledávání a oslovování firemních zákazníků a zákazníků ze státní sféry (školy,úřady atd.)Ale i oslovování SVJ s nabídkou služeb ,(hlasové a datové služby, televize, pevný internet) Kompletní služby: Vyhledání zákazníka, oslovení zákazníka,domluvení schůzky. Na schůzce analýza stávajících služeb, zjištění potřeb klienta, , příprava řešení na míru.Na další schůzce: předvedení nabídky , zpracování zakázky, poprodejní péče.Administrativní činnost s tím spojená. Veškerá administrativní činnost s tím spojená. SVJ/bytové domy příprava smluvní dokumentace (Souhlasy sumístěním, Smlouvy o zřízení služebnosti apod.)Starost o stávající klienty. Předávání reklamních předmětů, (letáky, rohožky, nálepky atd) Dále vyhledávání vhodných lokalit k umístění vysílače. Hledání vhodných lokalit pro umístění reklamních poutačů na ploty, zahrady atd. Administrativní činnost spojená s výkonem.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
HeliosZačátečník
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Znalost obchodní administrativy (obchodní dopisy,faktury atd.)Znalost účetnictví jednoduchého i podvojného. Základy práva.Ekonomika podniku. Kurz obchodní dovednosti. Psychologie prodeje. Empatie.Orientace na zákazníka. Zkušenosti v oblasti telekomunikací. Odolnost vůči stresuProfesionální přístup k práci, maximální pracovní nasazení. Organizační akomunikační schopnosti. Zodpovědnost, kreativita, zájem učit se něčemu novému.Ochota cestovat. Samostatnost. Pečlivost. Preciznost. Flexibilita. Loajalita
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Kurz obchodních dovedností
srpen 2004