Michal A. 37 let , životopis 1504821
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Otrokovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Dělník ve výrobě Herečka/herec Maskér Obchodní asistent Obchodní zástupce Prodavač Promítač Střihač Technik výroby Webmaster Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz, Třísměnný provoz, Nepřetržitý provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola Stavební Náchod
Pozemní stavitelství
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 17 let
Du*****ine
Pracovník výroby a údržby
leden 2025 – dosud 1 rok
Pomocný pracovník výroby Kontrola pracoviště a úklidová práce
Ce*********sta
Kontakt. doručovatel
leden 2024 – prosinec 2024 1 rok
Doporučoval poštu: noviny dopisy pohledy atd
DE*********.o.
Zástupce vedoucího obchodu
leden 2023 – prosinec 2024 2 roky
- vedení směny – otevření/zavření prodejny, počítání pokladen a odvod tržby, práce na PC v interním programu, mailová komunikace - práce s kolegy – zaškolení nováčků, kontrola dodržování standardů - práce se zbožím – příjem zboží, doplňování, kontrola kvality, inventury, kontrola trvanlivosti, reklamace, zavádění promoakcí, práce s elektronickými cenovkami - obsluha zákazníků na pokladně
I*****A
Návrhář a prodejce v Plánovacím studiu IKEA
2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců
Povedl proces plánování zaměřený zejména na kuchyně, šatní skříně a obývací sestavy od začátku až do konce. Společně se zákazníkem hledal řešení jeho potřeb a požadavků a mu pomáhal s výběrem zboží. • Se zákazníky komunikoval také ohledně zpracovávání objednávek, způsobu platby a vhodných službách (jako je například doprava nebo montáž zboží). • Podstatná část mojí práce spočívala v komunikaci se zákazníky před schůzkou na studiu, ale také on-line či telefonicky. • Měl všeobecný přehled o sortimentu a procesech IKEA. • Především pomáhal zákazníkům vytvářet lepší domov.
Ob*******sro
Vedoucí oddělení
2015 – 2020 5 let a 6 měsíců
Měl na starosti vedení a rozvoj zaměstnanců a za kontrolu svých úseků a zodpovídal za jejich bezproblémový chod, včetně dodržování veškerých právních, hygienických, bezpečnostních a interních předpisů. V době nepřítomnosti vedoucího obchodního domu jej zastupoval a na mne se všichni obraceli.
Ka*********and
Vedoucí oddělení
2008 – 2014 6 let a 6 měsíců
- na starosti vedení a rozvoj zaměstnanců - za kontrolu svých úseků a zodpovídal za jejich bezproblémový chod, včetně dodržování veškerých právních, hygienických, bezpečnostních a interních předpisů. V době nepřítomnosti vedoucího obchodního domu jej zastupoval a na mne se všichni obraceli.
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
ArchiCADPokročilý
AutoCADPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Creator StudioZačátečník
E-mail marketingZačátečník
Google AdsZačátečník
Google AnalyticsZačátečník
SEMZačátečník
SEO, linkbuildingZačátečník
SklikZačátečník
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Salonní služby
Kosmetik, maser, f. Trenér, vizážista
2015