Foto: Michaela H.
ID 1517380

Michaela H. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: převážně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a jazyková škola s právem na státní jazykové zkoušky, příspěvková organizace, Pařížská 15, Ústí nad Labem

Obchodní akademie

září 2008 – září 2012SŠ s maturitou

Obchodní akademie a jazyková škola s právem na státní jazykové zkoušky, příspěvková organizace, Pařížská 15, Ústí nad Labem

Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici

leden 2010 – duben 2010SŠ s maturitou

Praxe 18 let

Če*********.s.

Pracovník pro ohrožené úvěry

srpen 2021 – prosinec 2025 4 roky a 5 měsíců

- spolupráce s advokátními kancelářemi, notářskými kanceláři a soudy - příprava smluvní dokumentace a dalších podkladů pro insolvenční řízení - příprava a předávání úvěrových účtů pro soudní vymáhání pohledávek - komunikace napříč firmou (zejména s pobočkami) - revize smluvní dokumentace

Ba***** s.

Vedoucí týmu

2008 – dosud 18 let

- zajišťování dopravy - příprava podkladů pro finanční granty - administrativní činnosti pro chod týmu - plánování a organizace různých akcí - vedení třiceti členného týmu - kooperace se sportovními centry - zpracování pracovních smluv (DPP, DPČ) - navrhování a vyplácení odměn a benefitů - příprava účetních a mzdových podkladů - pořizování záznamů z jednání a distribuce na účastníky

Ce*********.s.

Procesní specialista nákupu

srpen 2018 – únor 2023 4 roky a 7 měsíců

- práce v systému SAP - testování v systému SAP a FIORI - zpracování a revize smluv - zpracování změn objednávek - komunikace s dodavateli, zákazníky i napříč firmou - zpracování pošty - výběr nových dodavatelů - zpracování nových zakázek - zpracování ceníků (práce v Excelu) - tvorba manuálů a postupů

Va*********.o.

Referentka nákupu, obchodu a výroby

březen 2017 – duben 2018 1 rok a 2 měsíce

- zpracování dokumentů - jednání se zákazníky a výrobou - plánování výroby a expedice - každodenní fakturace - pravidelná komunikace v německém jazyce se zákazníky a vedením firmy - kompletní zákaznický servis (nabídková agenda, objednávky) - pravidelné užívání MS Excel, Word, Outlook - kontrolní činnost výroby - kontrolní činnost obchodu - plánování a zajišťování obchodních schůzek - hledání a výběr vhodných dodavatelů - práce v systému Navision

Ok*****ích

Soudní zapisovatelka

červenec 2014 – únor 2017 2 roky a 8 měsíců

- zpracování dokumentů - příprava podkladů pro ústní jednání - sepsání průběhu ústního jednání - vyřizování telefonátů - jednání s úřady

Jazyky

italštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Trenérka mládeže (basketbal), jóga

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45