Michaela H. 32 let , životopis 1517380
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční účetní Mzdová účetní Nákupčí Obchodní referent Personalista Pracovník back office Referent Specialista pro odměňování a benefity Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: převážně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a jazyková škola s právem na státní jazykové zkoušky, příspěvková organizace, Pařížská 15, Ústí nad Labem
Obchodní akademie
září 2008 – září 2012SŠ s maturitou
Obchodní akademie a jazyková škola s právem na státní jazykové zkoušky, příspěvková organizace, Pařížská 15, Ústí nad Labem
Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici
leden 2010 – duben 2010SŠ s maturitou
Praxe 18 let
Če*********.s.
Pracovník pro ohrožené úvěry
srpen 2021 – prosinec 2025 4 roky a 5 měsíců
- spolupráce s advokátními kancelářemi, notářskými kanceláři a soudy - příprava smluvní dokumentace a dalších podkladů pro insolvenční řízení - příprava a předávání úvěrových účtů pro soudní vymáhání pohledávek - komunikace napříč firmou (zejména s pobočkami) - revize smluvní dokumentace
Ba***** s.
Vedoucí týmu
2008 – dosud 18 let
- zajišťování dopravy - příprava podkladů pro finanční granty - administrativní činnosti pro chod týmu - plánování a organizace různých akcí - vedení třiceti členného týmu - kooperace se sportovními centry - zpracování pracovních smluv (DPP, DPČ) - navrhování a vyplácení odměn a benefitů - příprava účetních a mzdových podkladů - pořizování záznamů z jednání a distribuce na účastníky
Ce*********.s.
Procesní specialista nákupu
srpen 2018 – únor 2023 4 roky a 7 měsíců
- práce v systému SAP - testování v systému SAP a FIORI - zpracování a revize smluv - zpracování změn objednávek - komunikace s dodavateli, zákazníky i napříč firmou - zpracování pošty - výběr nových dodavatelů - zpracování nových zakázek - zpracování ceníků (práce v Excelu) - tvorba manuálů a postupů
Va*********.o.
Referentka nákupu, obchodu a výroby
březen 2017 – duben 2018 1 rok a 2 měsíce
- zpracování dokumentů - jednání se zákazníky a výrobou - plánování výroby a expedice - každodenní fakturace - pravidelná komunikace v německém jazyce se zákazníky a vedením firmy - kompletní zákaznický servis (nabídková agenda, objednávky) - pravidelné užívání MS Excel, Word, Outlook - kontrolní činnost výroby - kontrolní činnost obchodu - plánování a zajišťování obchodních schůzek - hledání a výběr vhodných dodavatelů - práce v systému Navision
Ok*****ích
Soudní zapisovatelka
červenec 2014 – únor 2017 2 roky a 8 měsíců
- zpracování dokumentů - příprava podkladů pro ústní jednání - sepsání průběhu ústního jednání - vyřizování telefonátů - jednání s úřady
Jazyky
italštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)