Foto: Kateřina Č.
ID 1520671

Kateřina Č. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Uherské Hradiště + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Hotelová škola Kroměříž

Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 5 měsíců

Ko*******.s.

Pracovník na přepážce

září 2023 – dosud 2 roky a 4 měsíce

Komunikace s klienty - osobně na pobočce, v terénu , telefonicky nebo mailem Zjišťování potřeb klientů a návrh pojištění - životní, majetkové, úrazové, cestovní, povinné ručení, havarijní, hypotéky, úvěry, DPS, insvestice, bankovní účty , stavební spoření..... Zpracování smluv - sjednávání nových pojistných smluv, úpravy stávajících , prodlužování, rušení.... Administrativa - práce se systémem Kooperativy, Sap, příprava dokumentů , vedení evidencí, práce s podklady klientů... Poradenství - vysvětlování pojistných podmínek, případné dohledání dalších informací, rozsahu krytí a dalších možností... PřÍjem hlášení škod- pomoc klientům s postupem při hlášení , aby bylo vše v pořádku a bylo rychle vyplaceno, komunikace a předání informace likvidátorům Práce s platebním terminálem - příjem plateb za pojistné Plnění obchodních plánů - aktivní nabídka vhodných produktů

Ho*******.s.

Vedoucí směny

duben 2010 – červen 2023 13 let a 3 měsíce

Operativní řízení směny - zodpovědnost za plynulý chod hotelu v rámci restaurace Koordinace týmů - rozdělování úkolů zaměstnancům, kontrola jejich plnění, řešení personálních situací Komunikace s hosty - řešení dotazů, speciálních požadavků a stížností, zajištění vysoké úrovně služeb Dohled nad kongresovým provozem- koordinace meetingů, konferencí a eventů, spolupráce se sales managerem, kontrola příprav a technického zajištění Kontrola kvality služeb - standardy hotelu. čistota, připravenost prostor, profesionální přístup k personálu Administrativa směny - práce s hotelovým systémem ( rezervace, platby, uzávěrky, inventury) , příprava reportů pro managera provozu Řešení operativních problémů - nečekané situace, technické závady, vyrovnávání kapacit personálu Bezpečnost a dohled - kontrola dodržování BOZP, požárních předpisů a hotelových interních pravidel Plánování směn pro všechny kolegy v restauračním a kongresovém provozu

Va*****.o.

Číšník/servírka

červen 2008 – duben 2010 1 rok a 11 měsíců

Obsluha restaurace a zahrádky, pořádání gastro akcí (svatby, promoce, oslavy, catering mimo penzion) , ubytovávání hostů, hotelová agenda , odpovědnost za hygienu, sklady zboží a inventář penzionu

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

sport, cestování, aktuální dění, deskové hry, hudba, filmy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45