Kateřina Č. 43 let , životopis 1520671
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherské Hradiště + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Dispečer Pracovník back office Prodejce zájezdů Recepční v cestovním ruchu Ředitel / manažer hotelu Ředitel / manažer logistiky Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Výrobní ředitel/manažer ve výrobě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Hotelová škola Kroměříž
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 5 měsíců
Ko*******.s.
Pracovník na přepážce
září 2023 – dosud 2 roky a 4 měsíce
Komunikace s klienty - osobně na pobočce, v terénu , telefonicky nebo mailem Zjišťování potřeb klientů a návrh pojištění - životní, majetkové, úrazové, cestovní, povinné ručení, havarijní, hypotéky, úvěry, DPS, insvestice, bankovní účty , stavební spoření..... Zpracování smluv - sjednávání nových pojistných smluv, úpravy stávajících , prodlužování, rušení.... Administrativa - práce se systémem Kooperativy, Sap, příprava dokumentů , vedení evidencí, práce s podklady klientů... Poradenství - vysvětlování pojistných podmínek, případné dohledání dalších informací, rozsahu krytí a dalších možností... PřÍjem hlášení škod- pomoc klientům s postupem při hlášení , aby bylo vše v pořádku a bylo rychle vyplaceno, komunikace a předání informace likvidátorům Práce s platebním terminálem - příjem plateb za pojistné Plnění obchodních plánů - aktivní nabídka vhodných produktů
Ho*******.s.
Vedoucí směny
duben 2010 – červen 2023 13 let a 3 měsíce
Operativní řízení směny - zodpovědnost za plynulý chod hotelu v rámci restaurace Koordinace týmů - rozdělování úkolů zaměstnancům, kontrola jejich plnění, řešení personálních situací Komunikace s hosty - řešení dotazů, speciálních požadavků a stížností, zajištění vysoké úrovně služeb Dohled nad kongresovým provozem- koordinace meetingů, konferencí a eventů, spolupráce se sales managerem, kontrola příprav a technického zajištění Kontrola kvality služeb - standardy hotelu. čistota, připravenost prostor, profesionální přístup k personálu Administrativa směny - práce s hotelovým systémem ( rezervace, platby, uzávěrky, inventury) , příprava reportů pro managera provozu Řešení operativních problémů - nečekané situace, technické závady, vyrovnávání kapacit personálu Bezpečnost a dohled - kontrola dodržování BOZP, požárních předpisů a hotelových interních pravidel Plánování směn pro všechny kolegy v restauračním a kongresovém provozu
Va*****.o.
Číšník/servírka
červen 2008 – duben 2010 1 rok a 11 měsíců
Obsluha restaurace a zahrádky, pořádání gastro akcí (svatby, promoce, oslavy, catering mimo penzion) , ubytovávání hostů, hotelová agenda , odpovědnost za hygienu, sklady zboží a inventář penzionu
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)