Veronika M. 40 let , životopis 1508694
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherské Hradiště + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Počítačová služba s.r.o
Asistentka, sekretářka
2015 – 2015SŠ s maturitou
Vyšší odborná škola a Střední škola technická Česká Třebová
Provoz a ekonomika dopravy
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 2 měsíce
TH*****.s.
Pracovník expedice
květen 2024 – dosud 1 rok a 8 měsíců
• Fakturace • Zpracování objednávek zákazníků • Emailová komunikace se zákazníky v českém a anglickém jazyce • Zajištění dopravy • Clení zásilek • Práce ve fakturačním a skladovém programu FOSS
FO*********.o.
Referent zákaznické kanceláře
září 2016 – leden 2024 7 let a 5 měsíců
• Komunikace se zákazníky • Komunikace a vyřizování požadavků s dodavateli a distributory elektřiny a plynu. • Práce v programu ZP, CM Mefak, Billing, MS Office 2010
Ha*********luk
Administrativní pracovník
listopad 2015 – listopad 2015 1 měsíc
• Praxe v úseku personálního oddělení - administrativa. • Práce v programu KS, MS Office 2010 • Komunikace se zaměstnanci.
Šp*****sko
Servírka, výpomoc v kuchyni
září 2007 – říjen 2008 1 rok a 2 měsíce
• Obsluha v restauraci • Pomocné práce v kuchyni • Housekeeping
ČE*****.s.
Referent obsluhy zákazníků
září 2005 – červen 2007 1 rok a 10 měsíců
• Příprava smluv • Vyřizování reklamací • Práce v programu SAP • Zpracování pohledávek • Kompletní zákaznický servis
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta