Marie M., DiS. 43 let , životopis 1524820
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vyšší odborné
Střední škola podnikatelská a Vyšší odborná škola, s.r.o.
Finanční a daňová správa
září 2012 – červen 2015Vyšší odborné
Obchodní akademie Kroměříž
Ekonomika
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 7 měsíců
Ne*****ing
Pracovník expedice a logistiky
únor 2025 – dosud 11 měsíců
• Zpracování objednávek, kompletace a příprava zboží k expedici • Komunikace s dopravci, koordinace a optimalizace přepravy • Práce v systému POHODA: skladová evidence, fakturace, kontrola pohybu zboží • Komunikace se zákazníky, řešení reklamací
SP*******.o.
Administrativní podpora pro výrobu a nákup
listopad 2022 – leden 2025 2 roky a 3 měsíce
• Administrativní podpora výroby a nákupu, zpracování objednávek • Komunikace s tuzemskými i zahraničními odběrateli • Vystavování/příjem faktur, práce s pokladnou, skladová evidence • Vedení evidence odpadového hospodářství, zpracování výkazů INTRASTAT • Zpracování mezd, reporting, komunikace s úřady
Sd*******.o.
Manažerka pro administrativně-technické záležitosti
květen 2021 – říjen 2022 1 rok a 6 měsíců
• Zajištění provozu zdravotnických zařízení po stránce legislativní i technické • Vedení provozní a personální agendy, vyúčtování zdravotním pojišťovnám • Komunikace s KHS, ÚZIS a dalšími institucemi • Vedení dokumentace dle zákonů o zdravotních službách, příprava na kontroly
Va*********.o.
Office manager
květen 2015 – duben 2021 6 let
• Kompletní administrativní zajištění chodu a organizace kanceláře • Komunikace s úřady (stavební, katastrální, finanční, atd.), fakturace, evidence smluv a dokumentace, zajištění a dohledávání projektové dokumentace • Práce s databázemi a elektronickým systémem správy dat
Re*******.o.
Referent
listopad 2007 – duben 2011 3 roky a 6 měsíců
• Administrativa, recepce, příprava smluvní dokumentace • Komunikace s klienty a úřady, správa dokumentace, fakturace
Ba*******.o.
Skladová účetní, sekretářka
červen 2006 – říjen 2007 1 rok a 5 měsíců
• Vedení skladové evidence, fakturace, reklamace • Zpracování podkladů pro účetnictví, komunikace se zákazníky
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení