Marie J. 51 let , životopis 1525722
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborné učiliště spojů v Praze
Manipulant poštovního provozu a přepravy
září 1988 – červen 1992SŠ s maturitou
Praxe 33 let
Če*******.s.
Pracovník back office
2017 – dosud 9 let
Prověřovaní a řešení reklamací klientů týkající se bankomatů a platebních karet, komunikace na klienty e-mail, SMS, evidence a statistika reklamací, kontrola výstupů, účast na projektech, pilot a testování, mentoring nováčků, podpora týmů napříč bankou..
Če*******.s.
Pracovník back office
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Rekonciliace a narovnání vnitřních účtů, zpracování chybářů, typování příkazů, kontrola uzávěrek, administrativa, podpora týmů napříč bankou..
Če*******.s.
Pracovník front office
2006 – 2015 9 let a 6 měsíců
Zajištění chodu pobočky A-Z, veškerá administrativa, příprava podkladů a sestav pro manažera a bankéře, zadávání / rušení přístupů do interních systémů a vše kolem bezpečnostní evidence, kontrola plnění povinných kurzů, příprava, kontrola a uložení spisové dokumentace bankovní produkty, záskok na recepci, zajištění občerstvení v rámci meetingů aj. setkání, zakládání, správa a ukončování služby bezpečnostní schránky, inventarizace pokladen aj. cenin, objednávání kancelářských potřeb, květiny, merch…(prostě taková holka pro všechno)
Če*******.s.
Pracovník back office
2002 – 2006 4 roky a 6 měsíců
Administrativa související s dědickým a umořovacím řízení, odpovědi notářům, podpora a spolupráce s pobočkovou sítí i ostatními útvary Banky.
Če*******.s.
Referent
1999 – 2002 3 roky a 6 měsíců
Správa smluvní dokumentace, kontrola plnění smluvních podmínek, splácení poskytnutých úvěrů, upomínání splátek, zpracovávání administrativy související s úvěrovými produkty, práce s interními systémy.
Če*******.s.
Pracovník na přepážce
1996 – 1999 3 roky a 6 měsíců
Poskytování bankovních služeb klientům tzn. otevírání účtů, vklady, výběry, poskytování informací o bankovních produktech, zpracování hotovosti, administrativa, práce s interními systémy.
SP*****.p.
Pracovník na přepážce
červenec 1992 – 1996 4 roky a 6 měsíců
Obsluha zákazníků na přepážce, přijímání, vydávání zásilek, vyplácení peněžních poukázek, důchodů a zpracování plateb. Manipulace s hotovostí. Nabídka doplňkových služeb a produktů. Poskytování informací zákazníkům. Vedení administrativy a práce s interními systémy.
Jazyky
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
SAPNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace