Lucie K. 33 let , životopis 683524
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Dívčí Hrad + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola průmyslová, Krnov, příspěvková organizace
Uměleckořemeslné zpracování textilu – Návrh a realizace textilií a oděvů (2007–2013, maturita)
září 2007 – červen 2013SŠ s maturitou
Základní škola a Mateřská škola Osoblaha, příspěvková organizace
bez zaměření
září 1998 – červen 2007Základní
Praxe 11 let a 4 měsíce
IS*****.s.
Pracovník back office
březen 2021 – dosud 4 roky a 10 měsíců
Efektivní zpracování a distribuce faktur klientům, zajištění jejich správnosti a úplnosti. Příjem faktur od dodavatelů, kontrola a účtování do interního systému, monitorování splatnosti. Spolupráce s finančním oddělením při řešení dotazů a problémů týkajících se fakturace. Organizace a správa archivu faktur a dokumentace v souladu s legislativními požadavky. Přispívání k optimalizaci fakturačních procesů s cílem zvýšení efektivity a snížení chybovosti. Správa výrobního programu INM, vytváření výrobních příkazů a dohled nad jejich plněním. Spolupráce s výrobním a technologickým oddělením, nákupem a skladem na řešení otázek týkajících se výrobního programu. Kontrola skladových zásob a zajištění plynulého toku materiálů. Podpora obchodního oddělení při zadávání zakázek a správa souvisejících systémových operací. Zajištění administrativní podpory pro back office, příprava materiálů pro ředitele a sekretariát. Zpracování inventur a spolupráce s auditorem při jejich vyhodnocování.
Li*********.s.
Poradce
září 2019 – únor 2021 1 rok a 6 měsíců
Poskytování poradenských služeb v rámci projektu Řešení zadluženosti se zaměřením na dluhovou problematiku v ORP Krnov. Asistence klientům při vymaňování se z dluhových pastí a sestavování rodinných rozpočtů. Zprostředkování pracovních příležitostí a podpora v začlenění na trh práce pro dlouhodobě nezaměstnané osoby. Organizace kurzů a seminářů zaměřených na rozvoj dovedností a znalostí klientů. Poskytování podpory klientům při přípravě návrhů na oddlužení.
Sl***** o.
Jednatelka
prosinec 2015 – listopad 2020 5 let
Zajištění hladkého průběhu operací a administrativních procesů v rámci provozovny. Příprava receptů včetně vaření. Zodpovědnost za vedení účetnictví a finančního hospodaření organizace. Plnění všech úkolů spojených s pozicí jednatele společnosti. Zajištění a účast na stánkových prodejích, trzích a jiných akcích. Rok na HPP, jinak dobrovolná činnost.
Ob*****rad
Hlavní účetní
květen 2019 – srpen 2019 4 měsíce
Zastupování v účetním oddělení během dlouhodobé pracovní neschopnosti. Zpracování a evidence vystavených a přijatých faktur. Plnění administrativních úkolů spojených s účetní pozicí, včetně archivace dokumentů a správy databází. Práce na DPP.
Os******* ú.
Koordinátor – odborný manažer
březen 2018 – srpen 2019 1 rok a 6 měsíců
Koordinace sociálních služeb v regionu Osoblažsko s důrazem na aktivní účast na projektových schůzkách. Zodpovědnost za tvorbu zápisů ze schůzek a administraci spojenou s pozicí koordinátora projektu. Zapojení do analýzy a řešení specifických problémů regionu Osoblažsko v rámci sociálních služeb.
Ob*********nka
Finanční účetní
leden 2015 – duben 2017 2 roky a 4 měsíce
Záskok za mateřskou dovolenou. Zpracování a evidence vystavených a přijatých faktur. Plnění administrativních úkolů spojených s účetní pozicí, včetně archivace dokumentů a správy databází.
Os******* ú.
Projektový manažer
září 2014 – leden 2015 5 měsíců
Příprava podkladů a administrativní zajištění projektů, včetně koordinace s týmy a zainteresovanými stranami. Vedení a rozvoj pracovníků na nově vytvořených pozicích, zajištění jejich integrace do pracovních procesů. Efektivní řízení projektové dokumentace a sledování plnění projektových cílů. Koordinace činností týmu a zajištění plynulého průběhu projektů v souladu s plánem a rozpočtem.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Účetní software Ježek, účetní software KEO-W, KEO-X, KEO4 mzdy a APLEX
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace