Foto: Lucie K.
ID 683524

Lucie K. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Dívčí Hrad + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Administrativní pracovník

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola průmyslová, Krnov, příspěvková organizace

Uměleckořemeslné zpracování textilu – Návrh a realizace textilií a oděvů (2007–2013, maturita)

září 2007 – červen 2013SŠ s maturitou

Základní škola a Mateřská škola Osoblaha, příspěvková organizace

bez zaměření

září 1998 – červen 2007Základní

Praxe 11 let a 4 měsíce

IS*****.s.

Pracovník back office

březen 2021 – dosud 4 roky a 10 měsíců

Efektivní zpracování a distribuce faktur klientům, zajištění jejich správnosti a úplnosti. Příjem faktur od dodavatelů, kontrola a účtování do interního systému, monitorování splatnosti. Spolupráce s finančním oddělením při řešení dotazů a problémů týkajících se fakturace. Organizace a správa archivu faktur a dokumentace v souladu s legislativními požadavky. Přispívání k optimalizaci fakturačních procesů s cílem zvýšení efektivity a snížení chybovosti. Správa výrobního programu INM, vytváření výrobních příkazů a dohled nad jejich plněním. Spolupráce s výrobním a technologickým oddělením, nákupem a skladem na řešení otázek týkajících se výrobního programu. Kontrola skladových zásob a zajištění plynulého toku materiálů. Podpora obchodního oddělení při zadávání zakázek a správa souvisejících systémových operací. Zajištění administrativní podpory pro back office, příprava materiálů pro ředitele a sekretariát. Zpracování inventur a spolupráce s auditorem při jejich vyhodnocování.

Li*********.s.

Poradce

září 2019 – únor 2021 1 rok a 6 měsíců

Poskytování poradenských služeb v rámci projektu Řešení zadluženosti se zaměřením na dluhovou problematiku v ORP Krnov. Asistence klientům při vymaňování se z dluhových pastí a sestavování rodinných rozpočtů. Zprostředkování pracovních příležitostí a podpora v začlenění na trh práce pro dlouhodobě nezaměstnané osoby. Organizace kurzů a seminářů zaměřených na rozvoj dovedností a znalostí klientů. Poskytování podpory klientům při přípravě návrhů na oddlužení.

Sl***** o.

Jednatelka

prosinec 2015 – listopad 2020 5 let

Zajištění hladkého průběhu operací a administrativních procesů v rámci provozovny. Příprava receptů včetně vaření. Zodpovědnost za vedení účetnictví a finančního hospodaření organizace. Plnění všech úkolů spojených s pozicí jednatele společnosti. Zajištění a účast na stánkových prodejích, trzích a jiných akcích. Rok na HPP, jinak dobrovolná činnost.

Ob*****rad

Hlavní účetní

květen 2019 – srpen 2019 4 měsíce

Zastupování v účetním oddělení během dlouhodobé pracovní neschopnosti. Zpracování a evidence vystavených a přijatých faktur. Plnění administrativních úkolů spojených s účetní pozicí, včetně archivace dokumentů a správy databází. Práce na DPP.

Os******* ú.

Koordinátor – odborný manažer

březen 2018 – srpen 2019 1 rok a 6 měsíců

Koordinace sociálních služeb v regionu Osoblažsko s důrazem na aktivní účast na projektových schůzkách. Zodpovědnost za tvorbu zápisů ze schůzek a administraci spojenou s pozicí koordinátora projektu. Zapojení do analýzy a řešení specifických problémů regionu Osoblažsko v rámci sociálních služeb.

Ob*********nka

Finanční účetní

leden 2015 – duben 2017 2 roky a 4 měsíce

Záskok za mateřskou dovolenou. Zpracování a evidence vystavených a přijatých faktur. Plnění administrativních úkolů spojených s účetní pozicí, včetně archivace dokumentů a správy databází.

Os******* ú.

Projektový manažer

září 2014 – leden 2015 5 měsíců

Příprava podkladů a administrativní zajištění projektů, včetně koordinace s týmy a zainteresovanými stranami. Vedení a rozvoj pracovníků na nově vytvořených pozicích, zajištění jejich integrace do pracovních procesů. Efektivní řízení projektové dokumentace a sledování plnění projektových cílů. Koordinace činností týmu a zajištění plynulého průběhu projektů v souladu s plánem a rozpočtem.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Účetní software Ježek, účetní software KEO-W, KEO-X, KEO4 mzdy a APLEX

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45