Ing. Dana V. 43 let , životopis 1276055
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Fundraiser Grafik HR specialista Referent Referent životního prostředí Specialista PR Specialista pro rozvoj a vzdělání Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: zcela
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Lesní inženýrství
2020 – 2023Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
2017 – 2020Bakalářské
DELTA - Střední škola informatiky a ekonomie, s.r.o.
Informační management
2007 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 8 měsíců
As******* s.
PR expert
březen 2025 – dosud 10 měsíců
Spoluúčast na komunikační strategie AOOV, tvorba newsletteru, příprava propagačních materiálů (texty, grafika, kampaně), organizace veřejných a odborných akcí, rozvoj fundraisingu – nastavení strategie a procesů, příprava strategie sběru a vyhodnocování dat, podpora náboru a zapojování členů.
Ce***** s.
Manažerka Regionálního informačního centra a environmetálního vzdělávání
únor 2019 – prosinec 2021 2 roky a 11 měsíců
Řízení a rozvoj turistického informačního centra, organizace veřejných a vzdělávacích akcí, tvorba environmentálně zaměřených vzdělávacích programů, komunikace s partnery a klienty, odpovědnost za plnění strategických cílů a hospodářského výsledku společnosti.
Sk********* s.
Personalista
červenec 2018 – únor 2019 8 měsíců
Nábor a adaptace zaměstnanců, vedení personální agendy a pracovních smluv, organizace povinných školení a zdravotních prohlídek, podpora vzdělávání a motivace zaměstnanců.
AG*****ice
Hospodářka divize a asistentka statutárního ředitele
květen 2011 – červen 2018 7 let a 2 měsíce
Administrativní a organizační podpora statutárního ředitele, firemní korespondence, fakturace a skladové hospodářství, organizace firemních akcí a zajišťování víz, podpora zahraničního obchodu a výběrových řízení, redakční a grafické práce (firemní časopis, dotazníky, soutěže), zpracování mezd a logistické zajištění provozu.
No*****.s.
Logistik
červenec 2007 – prosinec 2010 3 roky a 6 měsíců
Zpracování zakázkové dokumentace a příjem výroby, plánování a organizace práce, zajištění expedice a vývozu výrobků.
Li***** pc
Obchodní referent
říjen 2005 – květen 2007 1 rok a 8 měsíců
Správa a validace dat internetového portálu, komunikace se zákazníky a fakturace, vymáhání pohledávek, vedení menšího týmu.
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý
Adobe InDesignPokročilý
Adobe PhotoshopPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Organizační schopnosti
Kurzy
Kurz projektového managementu
Vedení projektového týmu, plánování a řízení projektu vč. rizik a změn
srpen 2025
Příprava environmentálního učebního celku, Botič o.p.s.
prosinec 2020
Možnosti a prostředky k uchopení environmentální výchovy, Botič o.p.s.
listopad 2020
Pracovník grafického studia, NIKOM, a.s. Praha
2018
Aktivní telemarketing – I. a II. stupeň, EFEKT vzdělávací agentura Praha
2006