Není foto: S. M.
ID 453074

S. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Ostravská univerzita, Ostrava

Management organizací služeb sociální práce, Sociální práce

2016 – 2019Vysokoškolské

Ostravská univerzita, Ostrava

Komunitní rozvoj

2013 – 2016Bakalářské

Gymnázium Petra Bezruče, Frýdek-Místek, příspěvková organizace

Gymnázium

2007 – 2013SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 2 měsíce

Úř*****tek

Poradce pro projekt PDÚ

červenec 2021 – dosud 4 roky a 1 měsíc

HPP - Komunikace s uchazeči, komunikace se zaměstnavateli, administrativa spojená s projektem, pohovory s uchazeči, tvorba reportů a dalších podkladů pro projekt

OSVČ

Administrativní pracovník a instruktor

leden 2021 – 2021 1 rok

Spolupráce s firmou Renturi - zadávání výsledků antigenní testů zaměstnanců firem do interního systému. Následné vytvoření žádanky pro pozitivní zaměstnance. Dále spolupráce se Sportovní stáji Fryčovice - komunikace s klienty, trénovaní svěřenců, práce s mladými koňmi, personální zajištění denního provozu, komunikace s dodavately, další služby spojené s provozem stáje

Pr*****ech

Administrativní pracovník

březen 2020 – prosinec 2020 10 měsíců

HPP - Práce v interním systému NOTIA, tvorba příjemek, dodacích listů, výdejek, podkladů pro fakturaci, komunikace s klienty, vyřizování mailů a telefonátů, práce v excelu a wordu, komunikace s logistikou a tvorba podkladů pro ně. Zpracovávání služebních cest, archivace, tvorba podkladů pro další oddělení firmy.

Úř*********tek

odborný pracovník POVEZ II

listopad 2019 – únor 2020 4 měsíce

HPP - zpracovávání žádostí do projektu POVEZ II, koordinace přípravy - kontrola dodaných dokumentů, komunikace s firmami, kontrola žádostí, zadání žádosti do systému POVEZ II, urgence termínů, kontrola dalších dodaných dokumentů, hodnocení efektivity, obhajování jednotlivých žádostí před komisí, příprava smluv eventuélně dodatků k nim, případně kontrola průběhu projektu, dohled nad vyúčtováním jednotlivých žádostí, archivace veškerých dokumentů. Práce s datovou schránkou, práce v archivu, komunikace s dalšími pracovníky

Ry*********.o.

Pomocný skladník

duben 2019 – říjen 2019 7 měsíců

brigáda - práce ve skladu, inventurní činnost

Ad*******.o.

HR administration manager

leden 2019 – duben 2019 4 měsíce

HPP, poté brigáda (z důvodu ukončování studia) Telefonická a emailová komunikace s klienty, zaměstnanci, agenturními zaměstnanci, tvorba smluv pro zaměstnance, evidence neschopenek, evidence pošty + komunikace s českou poštou, komunikace s úřadem práce, nahlášení a odhlášení cizinců, správa stravenek, správa docházek, příprava a tvorba podkladů pro roční zúčtování daní, správa kancelářských potřeb,

As*******.o.

Asistentka

červen 2018 – prosinec 2018 7 měsíců

HPP Vyřizování mailů, telefonní komunikace se zaměstnanci i agenturními zaměstnanci, komunikace s klienty, práce na portále teamio.cz, správa tel.čísel přes T-mobile, organizace porad, tvorba zápisu z porad,správa rámcových smluv, kontrola reportů, urgence úkolů, zajišťování techniky pro nové zaměstnance + adaptační proces, tvorba docházky, evidence pokut, volání pohledávek, dohlídání aktualizace jednotlivých dokumentů, vybírání jízdného od agenturních zaměstnanců na vybraných zakázkách, další činnosti spadající pod správu asistentky.

Jazyky

španělštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

KS program - mzdový a personální systém, Microsoft Dynamics NAV Classic - operační personální systém,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45