
S. M. , životopis 453074
Vzdělání Vysokoškolské
Ostravská univerzita, Ostrava
Management organizací služeb sociální práce, Sociální práce
2016 – 2019Vysokoškolské
Ostravská univerzita, Ostrava
Komunitní rozvoj
2013 – 2016Bakalářské
Gymnázium Petra Bezruče, Frýdek-Místek, příspěvková organizace
Gymnázium
2007 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 2 měsíce
Úř*****tek
Poradce pro projekt PDÚ
červenec 2021 – dosud 4 roky a 1 měsíc
HPP - Komunikace s uchazeči, komunikace se zaměstnavateli, administrativa spojená s projektem, pohovory s uchazeči, tvorba reportů a dalších podkladů pro projekt
OSVČ
Administrativní pracovník a instruktor
leden 2021 – 2021 1 rok
Spolupráce s firmou Renturi - zadávání výsledků antigenní testů zaměstnanců firem do interního systému. Následné vytvoření žádanky pro pozitivní zaměstnance. Dále spolupráce se Sportovní stáji Fryčovice - komunikace s klienty, trénovaní svěřenců, práce s mladými koňmi, personální zajištění denního provozu, komunikace s dodavately, další služby spojené s provozem stáje
Pr*****ech
Administrativní pracovník
březen 2020 – prosinec 2020 10 měsíců
HPP - Práce v interním systému NOTIA, tvorba příjemek, dodacích listů, výdejek, podkladů pro fakturaci, komunikace s klienty, vyřizování mailů a telefonátů, práce v excelu a wordu, komunikace s logistikou a tvorba podkladů pro ně. Zpracovávání služebních cest, archivace, tvorba podkladů pro další oddělení firmy.
Úř*********tek
odborný pracovník POVEZ II
listopad 2019 – únor 2020 4 měsíce
HPP - zpracovávání žádostí do projektu POVEZ II, koordinace přípravy - kontrola dodaných dokumentů, komunikace s firmami, kontrola žádostí, zadání žádosti do systému POVEZ II, urgence termínů, kontrola dalších dodaných dokumentů, hodnocení efektivity, obhajování jednotlivých žádostí před komisí, příprava smluv eventuélně dodatků k nim, případně kontrola průběhu projektu, dohled nad vyúčtováním jednotlivých žádostí, archivace veškerých dokumentů. Práce s datovou schránkou, práce v archivu, komunikace s dalšími pracovníky
Ry*********.o.
Pomocný skladník
duben 2019 – říjen 2019 7 měsíců
brigáda - práce ve skladu, inventurní činnost
Ad*******.o.
HR administration manager
leden 2019 – duben 2019 4 měsíce
HPP, poté brigáda (z důvodu ukončování studia) Telefonická a emailová komunikace s klienty, zaměstnanci, agenturními zaměstnanci, tvorba smluv pro zaměstnance, evidence neschopenek, evidence pošty + komunikace s českou poštou, komunikace s úřadem práce, nahlášení a odhlášení cizinců, správa stravenek, správa docházek, příprava a tvorba podkladů pro roční zúčtování daní, správa kancelářských potřeb,
As*******.o.
Asistentka
červen 2018 – prosinec 2018 7 měsíců
HPP Vyřizování mailů, telefonní komunikace se zaměstnanci i agenturními zaměstnanci, komunikace s klienty, práce na portále teamio.cz, správa tel.čísel přes T-mobile, organizace porad, tvorba zápisu z porad,správa rámcových smluv, kontrola reportů, urgence úkolů, zajišťování techniky pro nové zaměstnance + adaptační proces, tvorba docházky, evidence pokut, volání pohledávek, dohlídání aktualizace jednotlivých dokumentů, vybírání jízdného od agenturních zaměstnanců na vybraných zakázkách, další činnosti spadající pod správu asistentky.
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
KS program - mzdový a personální systém, Microsoft Dynamics NAV Classic - operační personální systém,