Foto: Andrea H.
ID 683491

Andrea H. 25 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Euroškola Strakonice, SOŠ, s.r.o.

Ekonomika a reklamní grafika

září 2014 – červen 2018SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 10 měsíců

Castlewood Hotels - Hotel Ahornhof

Pokojská

duben 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

Má činnost spočívá v rozvržení a držení se plánu od nařízených v přípravě a úklidu pokojů a společných prostor hotelu (čištění podlah, koberců, oken, povlékání nového ložního prádla a velký důraz na kvalitu sanitární části úklidu). Je důležité si hlídat a obstarat vše, aby host vždy odjížděl s tím, že je spokojený a plánuje u nás další návštěvu. To vše pod velkým tlakem a časovým presem, který zvládám naprosto v pořádku.

Dráčik

Zástupce vedoucí

září 2022 – březen 2023 7 měsíců

Každý den musel být chod provozovny v naprostém pořádku. Plnit denní a měsíční plány, kdy naše pobočka byla vždy v plusových hodnotách. Měla jsem na starosti mimo jiné i reklamace, příjem a doplňování nového zboží, obsluhu zákazníků vždy k jejich spokojenosti na pokladně a administrativní záležitosti.

ČPP a.s.

Pojišťovací poradce

červen 2022 – srpen 2022 3 měsíce

Na starosti jsem měla uzavírání jak neživotních, tak životních pojistek jako jsou například pojištění vozidel či úrazová pojištění klientů. Sepisovala jsem pojistné události, vždy podle skutečnosti uvedené pojistníkem (vyplňování formulářů, focení škod a zapisování do systému)

Česká pošta, s.p. (ČSOB)

Specialista prodeje produktů

červen 2021 – květen 2022 1 rok

Má práce spočívala ve starání se o své stávající klienty a hledání případných nových. Můj úkol spočíval v nabízení produktů od spotřebitelských úvěrů, spoření po pojistky. Musela jsem plnit měsíční plány, které za působení na tomto místě byly úspěšné.

Restaurace u Panáka, Strakonice

Vedoucí provozu / provozní

září 2019 – květen 2021 1 rok a 9 měsíců

Zodpovědnost za chod podniku, včetně hlídání stavu zboží, objednávek, obsluhy zákazníků, přípravy restaurace (pořádání firemních akcí, večírků, ..), vedení týmu včetně zaučení jednotlivců.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe PhotoshopZačátečník

ERP a účetní software

Money S5Nováček

PohodaZačátečník

SAPZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Google AdsZačátečník

Google AnalyticsZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

CRM, APOST, Golem, SUS Plus

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Distribuce životního pojištění a pojištění velkých pojistných rizik

Odborná zkouška podle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2022

Poskytování nebo zprostředkování spotřebitelských úvěrů - osvědčení

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2021

Zájmy

organizace akcí, práce s CorelDraw - tvorba plakátů, vizitek apod.,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45