Andrea K. 50 let , životopis 1099874
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ Obchodní podnikání - Karviná
Studium se zaměřením Ekonomika a management marketing
2010 – 2013SŠ s maturitou
SOŠ Strojní průmyslová škola se zaměřením na obor Ostrava-Hrabůvka
Strojní mechanik
1989 – 1992Vyučení
Praxe 22 let a 5 měsíců
Ge*******vna
Pojišťovací poradce
září 2023 – dosud 2 roky a 4 měsíce
Poskytovat servis našim klientům na pobočce. Zjišťovat jejich potřeby v oblasti pojištění a financí a navrhovat vhodné řešení(nabízet a uzavírat smlouvy a následně pečovat o klienty. Aktivně si domlouvat schůzky s klienty z přiděleného portfolia. Dále administrativa související s obchodní činností.
Ca*********.o.
Obchodní zástupce
2018 – srpen 2023 5 let a 8 měsíců
Obchodní zástupce pro ČR (půl republiky) . Prodej kompletního sortimentu na nezávislém trhu, vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající zákazníky (pravidelná návštěva prodejen, veterinárních ordinací, péče prostřednictvím emailu a telefonu) plnění prodejních cílů - navyšování obratu a výnosu u jednotlivých zákazníků. Grafické návrhy reklamních tiskovin, tvorba prezentací, katalogu, letáků, ceníku, akcí a novinek. Kalkulace cen. Administrativní činnost v programu (Sofico).
De*******.o.
Obchodní zástupce
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Obchodní zástupce pro Moravskoslezský a Jihomoravský kraj. Prodej kompletního sortimentu na nezávislém trhu, vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající zákazníky (pravidelná návštěva prodejen, veterinárních ordinací, péče prostřednictvím emailu a telefonu) plnění prodejních cílů - navyšování obratu a výnosu u jednotlivých zákazníků. Grafické návrhy reklamních tiskovin, tvorba prezentací, katalogu, letáků, ceníku, akcí a novinek. Sledování vývoje trhu ve svěřené oblasti.. Obsluha eshopu (vkládání výrobku, úprava textu, kontrola cen a skladových zásob). Administrativní činnost v programu (Pohoda) spojená s objednávkami, reklamacemi a skladem.
Co*****.o.
Obchodní zástupce
leden 2014 – květen 2014 5 měsíců
Obchodní zástupce pro ČR. Prodej strojů a zařízení pro potravinářský průmysl, prodej obalů pro potravinářský a farmaceutický průmysl. Administrativní činnost v programu (Účto 2000),spojená s významnými zákazníky, péče o stávající zákazníky.
Vi*********.o.
Marketingový specialista
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Marketingový specialista – tvorba měsíčních novin, reklamních letáků, image inzerce, organizační zajišťování výstav, propagace nově uváděných výrobků. Příprava a realizace podpůrných marketingových prostředků pro zvýšení prodeje. Administrativní činnost v programu (Navision),spojená s významnými zákazníky (zalistování výrobků, kontrola cen, promoční akce). Péče o firemní prodejnu Vitakraft v Opavě (objednávání zboží, tvorba akčních měsíčních novin, dohled na prodej zboží, prezentace novinek zákazníkům).
Vi*********.o.
Obchodní zástupce
2006 – 2012 6 let a 6 měsíců
Obchodní zástupce pro Moravskoslezský a Jihomoravský kraj. Prodej v rychloobrátkovém sektoru FMCG a vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, plnění prodejních cílů - navyšování obratu a výnosu u jednotlivých zákazníků. Prezentace akcí a novinek zákazníkům. Sledování vývoje trhu ve svěřené oblasti. Administrativní činnost v programu (Navision).
p.*******eby
Vedoucí prodejny
1992 – 1997 5 let a 6 měsíců
Zodpovědnost za chod prodejny.
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Kurzy
Tempo Training Consulting s.r.o
Cesta úspěšného obchodníka
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2008