Není foto: M. K.
ID 570243

M. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní Akademie Prostějov

Daně a účetnictví

2002 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 7 měsíců

Ne*******dět

Personální a mzdový referent

říjen 2024 – dosud 1 rok a 3 měsíce

Vedení mzdové a personální agendy cca 120 zaměstnanců. Komunikace s orgány státní správy. Kompletní zpracování mezd zaměstnanců - dělnické pozice, hotelový personál. Evidence rizik, zdravotních prohlídek a školení. Nábor nových zaměstnanců a péče o stávající. Tvorba inzerátů a nabídek práce. Zastupování společnosti na workshopech, burzách práce, pracovních veletrzích apod., spolupráce s VŠ, správa inzerce na portálech Jobs.cz, Prace.cz. Personální práce dle potřeb společnosti.

H&*********.s.

Asistentka ředitele, HR specialist

červen 2021 – říjen 2024 3 roky a 5 měsíců

Personální agenda - Organizace směn pracovníků recepce a kontrola jejich práce. zakládání nových smluv, nástup/výstup zaměstnance, zdravotní prohlídky, DPP, péče o zaměstnance, organizace školení, obsluha docházkového terminálu, zpracování mezd a měsíčních výkazů docházky, předávání podkladů ke mzdám, kontrola portálu OSSZ, tvorba inzerátů - grafická, elektronická podoba - pro volná pracovní místa (VistaCreate, Canva). Příprava formálních dokumentů pro nadřízeného, vedení diáře, příprava podkladů, tvorba reportů, statistik, prezentací, příprava podkladů pro jednání a porady, vyřizování obchodní korespondence, správa datových schránek všech subjektů, veškeré pošty vč. elektronické, péče o návštěvy. Dále spravuji rezervační systém a portál pro firemní, ubytovací zařízení (Betterhotel, Booking, webové stránky), také se starám o eshop firmy v oblasti klíčových slov - SEO a okrajově spravuji profily firmy na Instagramu a Facebooku.

FC*********.o.

Obchodní zástupce

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Péče o stávající zákazníky z komunální, průmyslové a živnostnické sféry, navazování styků s novými zákazníky v dané oblasti, kalkulace, uzavírání smluv a dodatků. Plánování tras vozidel pro svoz velkoobjemových kontejnerů.

SU*******.s.

Asistentka správce výrobního závodu

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Zpracování podkladů a informací pro správce výroby, podpora zaměstnanců skladu, administrativa, objednávání a vydávání OOPP, zpracování docházek, kompletní zpracování dokumentů při nástupu nového zaměstnance, plánování a organizace porad, tvorba zápisů z porad, administrativní podpora celé výroby, archivace dokumentů, správa lhůtníku a organizace revizí, školení, tvorba faktur na zákazníky, organizace služební cest.

Pe*****.o.

Specialista zakázkového oddělení

2011 – 2017 6 let a 6 měsíců

Komunikace s obchodními zástupci, zpracování objednávek od zákazníků, fakturace, kontrola skladových zásob a jejich optimalizace

Ah*********.s.

Replenishment Specialist

2006 – 2011 5 let a 6 měsíců

Specialista nákupu a zásobování Sortiment ovoce a zelenina, suché plody, zpracovaná zelenina, saláty - jednáni s dodavateli a odběrateli - tuzemsko i zahraničí, tvorba cen, kontrola skladového hospodářství, rozpisy zboží, reklamace, vratky, komunikace s prodejnami

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Velmi dobrá orientace na internetu, praxe v účetních programech - Target, Stock, Pohoda, WinyX, grafické programy Photoshop, tvorba katalogů, výborné řidičské schopnosti a znalost olomouckého kraje.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Můj profesionální profil spojuje zkušenosti z oblasti personální práce, marketingu a backoffice pozic.

Kurzy

Osvědčení o získání profesní kvalifikace - Personalista/Personalistka dle NSK (62-007-N)

Kompletní znalost Zákoníků práce, nábor zaměstnanců, BOZP+PO, kompletní péče o zaměstnance

červen 2024

Kurz managerských dovedností - MIS

duben 2020

Kurz Obchodní komunikace

říjen 2018

Zájmy

Od roku 2021 - dosud člen Komise pro Zdravé město Prostějov člen Komise pro kulturu statutárního města Prostějov Fotografování, sport - fitness, běh, rodina, knihy, aktuální dění, charita, sociální sítě, řízení vozidel.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45