Bc. Nikola K. 31 let , životopis 941305
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR konzultant HR specialista Náborář Office manager Personalista Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní
Veřejná ekonomika a správa (Hospodářská politika a správa)
září 2015 – červen 2019Bakalářské
Praxe 7 let a 7 měsíců
LO***** CZ
Personalistka/Mzdová účetní
leden 2025 – dosud 1 rok
Personalistika - Nábor zaměstnanců -inzerce volných pozic, výběr kandidátů, organizace pohovorů. - Onboarding nových zaměstnanců – příprava smluv, zajištění školení, zaškolení nováčků. -Vedení personální agendy – evidence pracovních smluv, změn úvazků, ukončení pracovních poměrů. -Komunikace se zaměstnanci – řešení dotazů, pracovních podmínek, benefitů a vztahů na pracovišti. -Zajištění školení a rozvoje – plánování a organizace odborných i zákonných školení. - Dodržování legislativy – aplikace zákoníku práce, kontrola souladu s GDPR a dalšími předpisy. Mzdová účetní - Zpracování mezd zaměstnanců v souladu s platnou legislativou. - Výpočet daní, odvodů na zdravotní a sociální pojištění. - Komunikace s úřady (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřad). - Měsíční a roční zúčtování daně z příjmů. - Vedení evidence docházky, dovolených a nemocenských. - Vystavování mzdových dokumentů (např. potvrzení o příjmu, ELDP). - Sledování změn v legislativě související s mzdovou agendou.
MD*****.s.
Referent personalistiky
květen 2023 – prosinec 2024 1 rok a 8 měsíců
- monitorování situace na trhu práce - nábor zaměstnanců dle požadavků odborných oddělení - organizování výběrových řízení na obsazení požadovaných pracovních pozic - vedení personální evidence - spolupráce se státními orgány - zajišťování vzdělávání a školení pracovníků ....
MD*****.s.
Samostatný referent logistika
červenec 2019 – duben 2023 3 roky a 10 měsíců
Vedení administrativy související s nákupem, logistikou a prodejem zboží, komunikace se zákazníky, komunikace s ostatními odděleními společnosti.
In*******.s.
klienský servis
listopad 2017 – listopad 2018 1 rok a 1 měsíc
komunikace se zákazníky
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Plavecký dozor junior
2020