Foto: Simona J.
ID 725003

Simona J. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Háje + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Schola Comeniana

denní kurz studia německého jazyka

2001 – 2002Základní

Educo Agency

denní kurz studia anglického jazyka

2000 – 2001Základní

SOS dopravní

Ekonomika a podnikání (Obchodně provozní pracovník civilního letectví)

1996 – 2000SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 6 měsíců

Vy*******ola

personalistka

červen 2021 – dosud 4 roky a 7 měsíců

přijímání a propouštění zaměstnanců, příprava smluv a dalších dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů (ukončení pracovních poměrů, výstupní listy), vedení personální evidence všech zaměstnanců v systému VEMA, vyřizování požadavků individuálních personálních žádostí či požadavků ze strany vedení, zajišťování rozvoje a vzdělávání zaměstnanců (mj. školení), spolupráce s vedoucími pracovníky jednotlivých oddělení, měsíční report o nadúvazkových hodinách pedagogů a počet hodin zaměstnanců na dohodu, evidence čerpání dovolené, studijního volna-samostudium, neplaceného volno, práce domů, evidence a zajišťování stravenek, archiv personální agendy, příprava inzerátů pro úřad práce, zástup za sekretariát, evidence vstupních lékařských prohlídek popř. mimořádných LP, každodenní práce v systému VEMA, požadavky na potvrzení o studiu bývalých studentů, vyhotovení druhopisů maturitních vysvědčení, skartační řízení-vedení archivu.

ČV*****aze

Koordinátor pro zahr. studenty

2009 – 2021 12 let a 6 měsíců

Koordinace a administrace příjezdů a pobytů zahraničních studentů • Zodpovědnost za veškerou administrativu a plynulý chod svěřené agendy zahr. studentů • Komunikace se zahraničními zájemci o pobyt, s vysílajícími institucemi v zahraničí, ústavy a dalšími odděleními, program Erasmus (vyjíždějící studenti, přijíždějící studenti), program Athens, ostatní interní stáže • Podpora zajišťování vízové agendy, poskytování poradenství přijíždějícím osobám před příjezdem a v průběhu jejich pobytu, práce s elektronickým studijním systémem na evidenci a správu pobytů těchto osob, Režim student-Students Mode • Tvorba a správa obsahu webové stránky školy v anglickém jazyce zaměřené na zahraniční studenty • Podpora ohledně praktických aspektů života v ČR, příležitostné pořádání akcí pro zahraniční osoby • Spolupráce se subjekty působícími v oblasti podpory cizinců žijících v ČR Studijní oddělení ve vztahu k uchazečům, studentům a absolventům: • komunikuje se zájemci o studium • podílí se na organizaci Dne otevřených dveří administrativně zajišťuje přijímací řízení zahraničních studentů • zajišťuje zápisy do studia (přijatých uchazečů i stávajících posluchačů do vyšších ročníků) • organizuje imatrikulace – Orientation week • zajišťuje veškerou administrativu spojenou s průběhem studia ve vztahu k právním předpisům • spolupracuje se státními úřady, kolejemi při ubytování studentů, cizineckou policií, Všeobecnou zdravotní pojišťovnou atd. • vydává potvrzení a výpisy ze studijní evidence • je kontaktním místem pro studenty se specifickými potřebami • spolupracuje na organizaci státních závěrečných zkoušek • organizuje promoce • řídí agendu poplatků spojených se studiem • spolupracuje při přípravě studijních plánů a podílí se na tvorbě rozvrhů pro daný akademický rok a jejich zadávání do elektronické databáze Ostatní činnosti: • zpracovává nostrifikace vysokoškolských diplomů • aktualizuje informace týkající se agendy studijního oddělení na webových stránkách • spolupracuje s domácími a zahraničními partnerskými institucemi

Pa*****tví

sekretariát

2003 – 2008 5 let a 6 měsíců

evidence docházky, inventarizace, zpracování a aktualizace databáze adres, propagační materiály a dárky (jejich nákup, objednávání, evidence vydávání), zásobování v souvislosti s fungováním samosprávy (občerstvení apod.) dle pokynů ředitelky, pořizování zápisu z jednání, vedení sekretariátu ředitelky, vyřizování korespondence ředitelky, organizační zabezpečení pracovních a společenských akcí, zajišťování po dohodě s ředitelkou objednávání návštěv, správnost a úplnost archivování materiálů sekretariátu, organizační zabezpečení přijímání oficiálních návštěv, organizační zabezpečení služebních cest ředitelky, spolupráce s MK ČR, sledování plnění úkolů ředitelky vyplývajících z jednání na MK ČR

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

MS OutlookZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Práce na PC (Word, Excel, Internet, iFIS - Finanční Informační Systém- pokladna, zaúčtování drobného vydání, objednávky, iKOS-Studijní Informační Systém), Vema-personalistika, rychlá adaptace na nové programy, psaní na stroji všemi deseti

Kurzy

zaměstnávání brigádníků, cizinců a občanů EU

září 2025

VEMA - SEMINÁŘ PAM 40.03

legislativa,flexinovela zákoníků práce, prac.poměr na dobu určitou, změna délky zkušební doby

září 2025

VEMA - SEMINÁŘ PAM 39.03

systémové novinky výkaz příjmů dohod,nemocenské pojištění, dohody, dovolená,hlášení zaměstnanců cizinců

2024

VEMA - PERSONALISTIKA

systém VEMA

2024

pracovnělékařské prohlídky vč. změn

leden 2023

VEMA - SEMINÁŘ PAM 38.03

výkon práce na dálku, práce ve svátek u dohod, zákon o pedag. pracovnících, úpravy v sestavách

2023

pracovnělékařské služby a zdravotní péče o zaměstnance

květen 2022

Zájmy

cestování, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45