Foto: Pavla A.
ID 1486760

Pavla A. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hořovice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Orange academy s.r.o.

Certifikovaný kurz mzdového účetnictví

březen 2025 – duben 2025SŠ s maturitou

ISŠŽ Plzeň

Podnikání v obchodu a službách

září 1999 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 6 měsíců

Hr*******.o.

Personalistka/ Administrativní pracovník

červenec 2025 – dosud 6 měsíců

HR administrativa - životní cyklus zaměstnanců, brigádníků a agenturních pracovníků, smlouvy, dodatky, lékařské prohlídky, osobní složky, reporting, podklady pro mzdy, benefity Docházky, vstupní karty, šatny, dotované stravování, OOPP Preonboarding, onboarding, ukončení pracovních poměrů

Úř*******áce

uchazeč o zaměstnání

leden 2025 – červenec 2025 7 měsíců

-

Al*****aha

HR & Payroll Specialist

leden 2023 – prosinec 2024 2 roky

Zpracování mezd včetně evidence pracovní doby a dovolené, exekucí a nemocenských dávek Zpracování ročního zúčtování daně Testování a implementace personálního systému SuccessFactors Nastavování nových procesů Automation Anywhere Zajištění personální administrativy, včetně evidence zaměstnanců a přípravy pracovně právních dokumentů Adaptace personálních a mzdových změn v souladu s legislativou Komunikace se zaměstnanci a vedoucími pracovníky, řešení jejich dotazů ohledně mzdových a personálních záležitostí Reporting v oblasti personální a mzdové agendy Spolupráce na dalších personálních činnostech

Al*****aha

HR Administrator

říjen 2007 – prosinec 2022 15 let a 3 měsíce

Správa administrativy spojené s nástupem, průběhem a výstupem zaměstnanců Příprava materiálů potřebných pro hodnocení zaměstnanců Komunikace s úřady Komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů ohledně mzdových a personálních záležitostí Implementace Automation Anywhere do HR procesů Spolupráce a dalších personálních činnostech

Al*****aha

Head off the office

červenec 2007 – září 2007 3 měsíce

Organizační vedení kanceláře Zajištění plynulého chodu kanceláře Koordinace administrativních činností Správa kancelářských potřeb a vybavení Komunikace s vedením firmy, dodavateli, klienty Příprava podkladů pro vedení reporty, přehledy Dodržování interních procesů a směrnic. Spolupráce s personálním oddělením.

Al*****aha

Pracovník zákaznického servisu

červenec 2006 – červen 2007 1 rok

Komunikace se zákazníky Administrativní činnosti Spolupráce s ostatními odděleními Zajištění spokojenosti zákazníků

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45