Bc. Michaela K. 26 let , životopis 1481107
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR specialista Kontrolor v dopravě Logistik Personalista Pracovník back office Referent Specialista logistiky Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Bakalářské
Západočeská univerzita v Plzni
Sociologie
2020 – 2023Bakalářské
Praxe 4 roky a 6 měsíců
Ba*****.o.
Personalistka a mzdová účetní
září 2025 – listopad 2025 3 měsíce
- práce v programu Pohoda SQL - příprava pracovních smluv, dohod a dodatků, evidence osobních spisů, přihlášky a odhlášky na OSSZ a zdravotní pojišťovny, komunikace s úřady a institucemi - správa docházky, dovolených a lékařských prohlídek, vedení podkladů pro mzdy a zpracování měsíčních přehledů - výpočet mezd, daní a odvodů na sociální a zdravotní pojištění, zpracování přehledů pro OSSZ, ZP a finanční úřad, ELDP - administrace benefitů a podpora zaměstnanců v personálních otázkách - dodržování zákoníku práce, GDPR a aktuální legislativy - aktivní spolupráce s vedením při nastavování personálních procesů a přípravě interních reportů - dodržování interních procesů podle systému řízení kvality ISO
Na*****Pen
Mailroom Admin
říjen 2023 – duben 2025 1 rok a 7 měsíců
- zpracování a zasílání objednávek s propagačními materiály a vzorky - zpracování vrácených zásilek - vytváření a zasílání faktur a upomínek - zodpovědnost za přepravní štítky na balíky, vyplňování přepravních formulářů - řešení operativních problémů - zákaznický servis - komunikace převážně v anglickém jazyce
Pl*********.s.
Plánovací dispečer primární distribuce pro ČR
červen 2021 – září 2023 2 roky a 4 měsíce
- vytváření denního plánu exportu pro objednávky ze zahraničí - příprava plánu primární distribuce a pomoc při přípravě rozpisu kamionů - řešení operativních problémů zásobování - komunikace s dopravci ve věcech primární distribuce - sestavování a analýza reportů - zajišťování včasnosti, přesnosti a úplnosti všech příslušných dokladů v systému - komunikace s pracovníky DC a výrobních závodů - zajišťování optimálního toku cirkulačních obalů
Al*******.s.
Prodavač
únor 2021 – prosinec 2022 1 rok a 11 měsíců
- obsluha zákazníků - prodej zboží a zpracování plateb na pokladně - doplňování a úprava zboží do regálů - zajištění pořádku a čistoty na prodejně - příjem a kontrola zboží - komunikace s dodavateli - inventury - pomoc s objednávkami a reklamacemi
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookExpert
ERP a účetní software
Oracle ERPPokročilý
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Mzdové účetnictví se základy personalistiky a využitím PC
Kurz zaměřený na kompletní zpracování mezd včetně výpočtu hrubé a čisté mzdy, odvodů, nemocenských dávek a daní. Součástí byla práce s mzdovým programem, tvorba pracovních smluv, výpočty dovolených, vystavování potvrzení a komunikace s úřady (OSSZ, ZP, FÚ).
říjen 2025