Není foto: L. D.
ID 1346439

L. D.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a obchodní škola Ústí nad Labem

Obchodní akademie (Aplikovaná ekonomie a podnikání)

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 2 měsíce

As*********.o.

Vedoucí oddělení back office

leden 2025 – dosud 1 rok

Při spolupráci na dispečinku zastává systémovou podporu pro provozní oddělení. Vedení a organizace týmu pěti zaměstnanců na Back office. V rámci dispečinku pohotovost - přijímání a zpracovávání objednávek, řešení požadavků a stížností zákazníků. Příprava podkladů pro fakturaci ve spolupráci s finanční účtárnou.Vyřizování obchodní korespondenci, práce v TAS. Tvorba docházky a příprava podkladů pro mzdy. Orientace a příprava smluv, komunikace s druhou stranou, právníky. Přijímání a zpracování žádostí a stížností od zákazníků.

As*********.o.

Personalista

únor 2024 – prosinec 2024 11 měsíců

Kompletní administrativa spojená s životním cyklem zaměstnance. Pracovnělékařské prohlídky, školení a vzdělávání. Evidence docházky. Vyřizování pracovněprávních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů. Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů. Spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce. Komunikace s úřady a institucemi. Zadávání dat do interních/účetních systémů. Pravidelné reporty. Komunikace napříc všemi odděleními firmy na denní bázi. Práce v MS Office.

As*******.s.

Vedoucí dispečerka

září 2021 – leden 2024 2 roky a 5 měsíců

Zajišťování administrátorské činnosti v CAFM programech. Komunikace s obchodními partnery a klienty. Kontrola plnění naplánovaných i krizových požadavků. Chod stanoviště. Plánování směn celého oddělení dispečinku. Vedení týmu pěti pracovníků. Odpovědnost za podřízené a celkové výsledky. Řízení, kontrola a koordinace činností cca 30 vozidel v provozu. Kontrola a analýza odvedené práce.

G *****tál

Vedoucí směny/servírka

prosinec 2018 – červen 2020 1 rok a 7 měsíců

Skladové hospodářství baru. Práce se systémem Qpos. Tvoření směnového kalendáře. Zajišťování běžné provozní a administrativní úkony v rámci svěřené směny. Práce s penězi. Nábor nových zaměstnanců, personální administrativa, koordinace soukromých akcí.

PE*********.o.

Obchodní zástupkyně

červenec 2018 – listopad 2018 5 měsíců

Péče o stávající klienty. Vyhledávání nových potenciálních zákazníků. Prezentace produktů. Vyjednávání a servis smluv. Sledování tržních trendů.

G *****tál

Vedoucí směny/servírka

2013 – červen 2018 5 let a 6 měsíců

Skladové hospodářství baru. Práce se systémem Qpos. Tvoření směnového kalendáře. Zajišťování běžné provozní a administrativní úkony v rámci svěřené směny. Práce s penězi. Nábor nových zaměstnanců, personální administrativa, koordinace soukromých akcí.

*********ice

Referent státní správy a samosprávy

září 2006 – prosinec 2011 5 let a 4 měsíce

Správa recepce. Vyřizování příchozí a odchozí pošty. Pořizování a vydávání úředních opisů, výpisů a potvrzení. Příprava a vedení příslušné dokumentace. Vedení správních registrů a evidence podle předpisů. Konzultační a poradenská činnost v dílčích úsecích správy. Příprava podkladů a reportů. Vidimace a legalizace. Zveřejnňování písemností na úřední desce. CZECH POINT.

Jazyky

němčinazačátečník

turečtinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Archibus, Aktion, Team Assistant

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

hudba, četba, vaření, hra na klavír

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45