Michaela M. 28 let , životopis 1529454
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Prodejce po telefonu / Telesales Recepční v administrativě Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela
Vzdělání Základní
Hotelová škola u Borského parku
Cestovní ruch
2017 – 2019Základní
Praxe 5 let
Ag*******lus
Personalista
2025 – dosud 1 rok
Vedoucí pobočky, starost o chod kanceláře, nábor uchazečů, komunikace se zaměstnavateli, zpracovávání výkazů
Wo*******eds
Operátor call centra
2025 – 2025 6 měsíců
Navazování vztahů s klienty, denní volání, prodej dluhopisů
Ca*******neo
Barman/ka
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
Obsluha hostů, vyplácení výher, automatů a starost o živou hru, inventura a vedení vlastní směny
Pa*********oup
Vedoucí vývoje / Team Leader
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Vedení chodu pobočky, školení nováčků, plánování tras a náplň pracovního dne, volání zákazníkům a následné osobní schůzky, uzavíraní smluv
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Znalost na PC , jsem učenlivá a jakékoliv programy rychle pochopím a naučím se je. Zkušenost s Finus
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Zvládnutí krizových situací, mám obchodního ducha, jsem empatická a umím jednat s lidmi