Není foto: Š. Š.
ID 1446736

Š. Š.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyšší odborné

VOŠ PUBLICISTIKY Praha,

obor dokumentaristika

2006 – 2010Vyšší odborné

EUROŠKOLA Praha, Letňany

obor cestovní ruch

2000 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 9 měsíců

MA*******RŠE

Personalista

březen 2025 – dosud 7 měsíců

Komunikace s potencionálními zaměstnanci z Kazachstánu, Gruzie, Moldávie, chystání dokumentů pro jejich příjezd (víza), komunikace s UP, nábor zaměstnanců z ČR, evidence současných a nových zaměstnanců firmy - digitalizace dokumentů, řešení pojistných událostí - stroje, odpovědnost zaměstnanců, firmy, nemovitostí a td.

MC*****IKA

BARISTA/LEADER

červen 2023 – únor 2025 1 rok a 9 měsíců

Zodpovědnost za vedení kavárny, školení nových zaměstnanců na pozici barista, dohled nad dodržováním firemních standardů při práci v MC Cafe, zákaznický servis - pomoc zákazníkům, obsluha, dohled nad pořádkem a čistotou svěřeného prostoru, koordinace úklidu

Dr***** FS

Finanční poradce

únor 2020 – březen 2023 3 roky a 2 měsíce

konzultace s klienty - evidence jejich stávajících pojistných smluv, spoření, zpracovávání strategických návrhů pojištění a spoření, řešení pojistných událostí, PRÁCE NA IČO BĚHEM RODIČOVSKÉ DOVOLENÉ

JT*******IKA

GA SPECIALIST

září 2018 – září 2019 1 rok a 1 měsíc

asistentka vedení společnosti, personální specialista Příprava marketingových akcí společnosti. Správa sociálních sítí – FB, Instagram, LinkedIn, podpora při inovaci webu společnosti, zajišťování nové reklamní kampaně společnosti vč. následné kompletní propagace. Péče o zahraniční návštěvy (příprava auditů, inspekcí atd.) Správa firemní kantýny, správa prádelny, evidence šaten a dalších prostor pro zaměstnance. Péče o firemní kulturu, správa veškerých zaměstnaneckých benefitů + tvorba nových (JTEKT karta výhod), správa vzdělávání společnosti – zajištění kurzů angličtiny apod.)

CR*******IKA

Personalista

únor 2016 – červen 2018 2 roky a 5 měsíců

akvizice nových zaměstnanců, Inzerce v tištěných a digitálních médiích, spolupráce s ÚP, věznice ČR, zahraniční HR agentury nábor pracovníků z Nepálu, Bangladéže – pracovní smlouvy, ubytování, zdravotní prohlídky, mzdová a docházková evidence, osobní pohovory a personální aktivity s tím spojené. Plánování firemních akci, plánování směn pro středisko pekárny a teplé kuchyně, příprava podkladů pro mzdovou účetní docházky, PN, cestovní průkazy apod. Plánování směn svěřených úseků , koordinace zaměstnanců

IC*********rno

asistentka generálního ředitele

únor 2011 – listopad 2012 1 rok a 10 měsíců

asistence vedení společnosti při poradách a jednáních, příprava podkladů pro porady, koordinace schůzek, odpovědnost za bezproblémový chod kanceláře, recepce, kontrola úkolů jednotlivých středisek - developerské projekty, zpracování služeních cest, příprava podkladů pro mzdy, příprava akcí pro zaměstnance ... aj.

Ne*********kov

asistent marketingového oddělení

březen 2010 – leden 2011 11 měsíců

Příprava podkladů pro výběrová řízení - cenové kalkulace, vzorky, atd. monitoring trhu - konkrétně privátní značky jednotlivých řetězců v Čechách i zahraničí, reprezentace firmy na veletrzích v Čechách i zahraničí, certifikace prémiových produktů - Klasa, Český výroek a dalších

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Linux / BSD / UnixPokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Střih videaPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

DANĚ A ÚČETNICTVÍ - REKVALIFIKAČNÍ KURZ

podvojné účetnictví základní účtování, zákony týkající se daní a pod.

září 2020

PERSONALISTIKA

květen 2018

GDPR + ZÁKONÍK PRÁCE

duben 2018

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45