Veronika Š. 37 let , životopis 1507155
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční účetní Mzdová účetní Personalista Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Choceň
Ekonomika a administrativa
září 2004 – červen 2007SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 3 měsíce
Kö*******.o.
Personalista
červen 2024 – dosud 1 rok a 7 měsíců
- zpracování a vedení veškeré personální agendy společnosti (osobní spisy, pracovní smlouvy, mzdové výměry, aj.) - zajištění školení BOZP a PO pro zaměstnance a vedoucí pracovníky - zajištění školení dle platné právní legislativy (jeřábnící, vazači, obsluha VZV, aj. - správa a evidence prezenčních listin ze školení vč. příslušných osnov školení - správa a evidence pracovně-lékařských prohlídek zaměstnanců společnosti (tj. vstupní, periodické, mimořádné, výstupní prohlídky) a zajištění doplňujících vyšetření dle kategorizace prací dle požadavků KHS - příprava podkladů pro měření rizik na pracovištích "automotive průmysl" (hluk, prach, svářecí dýmy, vibrace, pracovní poloha, břemena, aj). Následné podávání žádostí na zařazení prací do kategorií na KHS, kontaktní osoba pro KHS. - zpracování měsíčních mzdových nákladů za agenturní pracovníky, příprava podkladů k fakturaci - zpracování části mzdové agendy (přihlášky/odhlášky na ČSSZ, ZP, event. Krajská pobočka úřadu práce - zpracování vnitřních interních předpisů (Pracovní řád, Mzdový předpis, aj. dle platné právní legislativy - zpracování a podání žádosti na režim Kvalifikovaný pracovník - spolupráce s garantem, dodávání žádostí, zpracovávání podkladů až po samotný příjezd, registraci, zajištění zaměstnanecké karty a ostatní agendy spojené se zaměstnáváním cizinců-třetizemců - spolupráce s kontrolními orgány (ZP, SUIP, PČR, aj.) - zpracování Záznamů o úrazu, příprava podkladů pro odškodňování pracovních úrazu a nemocí z povolání, a další povinnosti s tím spojené.
Kö*******.o.
Asistentka jednatelů společnosti
listopad 2010 – únor 2019 8 let a 4 měsíce
- organizace kalendářů a schůzek vedení společnosti - příprava podkladů pro vedení - vedení knih jízd ke služebním vozidlům - příprava podkladů pro výplatu mezd jednatelům a vedoucím pracovníkům - osoba odpovědná za výběrová řízení všeho druhu (financování, OOPP, kancelářské pomůcky, mobilní operátor, aj.) - příprava a zpracování smluvní dokumentace (Kupní smlouvy, Smlouvy o nájmu prostor, Smlouvy o nájmu movitých věcí, Smlouvy o dílo, Rámcové dohody o dočasném přidělení zaměstnanců AP, aj.)
KÖ*****ost
Finanční referent, fakturant
červenec 2007 – říjen 2010 3 roky a 4 měsíce
- evidence došlých faktur do účetního systému HOC - párování došlých faktur s příjmy - vystavování a účtování faktur - vedení pokladny - příprava faktur k platbě a následné platby faktur - účtování bankovních výpisů
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Rekvalifikační kurz - Mzdová účetní
listopad 2025
Rekvalifikační kurz - Personalistika
Získání profesní kvalifikace (62-007-N)
listopad 2024