Foto: Veronika P.
ID 1526679

Veronika P. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Všetaty (okres Mělník) + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Pardubice

Aplikovaná ekonomie

září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 4 měsíce

Úř******* ČR

Personalista

červen 2025 – dosud 7 měsíců

Vyhlašování výběrových řízení Zpracování výběrových řízení Pozvánky uchazečů na výběrová řízení Zadávání zaměstnanců do SAPu Ukončování výběrových řízení Řešení problémů se zaměstnanci

HC***** o.

Administrativní pracovník

březen 2025 – červen 2025 4 měsíce

Zpracovala poptávky na mobilní ploty (nacenění, zjištění ceny dopravy) a následná komunikace s klientem. Evidovala přijaté faktury a následné jejich zaplacení. Vystavovala faktury vydané. Správa chodu kanceláře.

De*****žka

Asistentka ředitele společnosti

březen 2022 – únor 2025 3 roky

Zpracovávala finanční výkazy pro interní a externí zákazníky. Vytvářela zprávy pro sledování rozpočtu a výdajů. Vedla evidenci závazků a pohledávek. Pomáhala při přípravě daňových a finančních výkazů. Koordinovala zpracování faktur a plateb. Rozvíjela a udržovala vztahy s dodavateli a zákazníky. Vyrovnávala bankovní účty. Spravovala pohledávky a závazky pro širokou škálu klientů. Asistentská práce pro ředitele společnosti. Vyplácením mezd zaměstnancům v hotovosti a nebo posílání na jejich účty. Administrativa spojená s nástupem a odchodem zaměstnanců. Evidence a vyřizování veškeré korespondence včetně datové schránky.

Po*********tní

OSVČ

září 2021 – březen 2022 7 měsíců

Pomáhala při přípravě finančních výkazů, rozpočtů a prognóz. Zodpovídala za zadávání finančních údajů do účetního systému společnosti. Prováděla denní, měsíční a roční odsouhlasení účtů. Připravovala a zpracovávala faktury, platby a inkasa od zákazníků. Pomáhala s přípravou přesné a včasné měsíční uzávěrky. Působila jako prostředník mezi oddělením závazků a pohledávek. Vypracovala a udržovala postupy pro vedení finanční evidence. Zajišťovala správnost všech rozvahových účtů. Vytvořila a udržovala systém archivace finančních dokumentů. Sledovala a odsouhlasovala bankovní účty. Zpracovávala účetnictví - doklady, DPH. Komunikovala s klienty a úřady.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Rodina, sport, kultura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45