Veronika P. 39 let , životopis 1526679
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Všetaty (okres Mělník) + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Pardubice
Aplikovaná ekonomie
září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 4 měsíce
Úř******* ČR
Personalista
červen 2025 – dosud 7 měsíců
Vyhlašování výběrových řízení Zpracování výběrových řízení Pozvánky uchazečů na výběrová řízení Zadávání zaměstnanců do SAPu Ukončování výběrových řízení Řešení problémů se zaměstnanci
HC***** o.
Administrativní pracovník
březen 2025 – červen 2025 4 měsíce
Zpracovala poptávky na mobilní ploty (nacenění, zjištění ceny dopravy) a následná komunikace s klientem. Evidovala přijaté faktury a následné jejich zaplacení. Vystavovala faktury vydané. Správa chodu kanceláře.
De*****žka
Asistentka ředitele společnosti
březen 2022 – únor 2025 3 roky
Zpracovávala finanční výkazy pro interní a externí zákazníky. Vytvářela zprávy pro sledování rozpočtu a výdajů. Vedla evidenci závazků a pohledávek. Pomáhala při přípravě daňových a finančních výkazů. Koordinovala zpracování faktur a plateb. Rozvíjela a udržovala vztahy s dodavateli a zákazníky. Vyrovnávala bankovní účty. Spravovala pohledávky a závazky pro širokou škálu klientů. Asistentská práce pro ředitele společnosti. Vyplácením mezd zaměstnancům v hotovosti a nebo posílání na jejich účty. Administrativa spojená s nástupem a odchodem zaměstnanců. Evidence a vyřizování veškeré korespondence včetně datové schránky.
Po*********tní
OSVČ
září 2021 – březen 2022 7 měsíců
Pomáhala při přípravě finančních výkazů, rozpočtů a prognóz. Zodpovídala za zadávání finančních údajů do účetního systému společnosti. Prováděla denní, měsíční a roční odsouhlasení účtů. Připravovala a zpracovávala faktury, platby a inkasa od zákazníků. Pomáhala s přípravou přesné a včasné měsíční uzávěrky. Působila jako prostředník mezi oddělením závazků a pohledávek. Vypracovala a udržovala postupy pro vedení finanční evidence. Zajišťovala správnost všech rozvahových účtů. Vytvořila a udržovala systém archivace finančních dokumentů. Sledovala a odsouhlasovala bankovní účty. Zpracovávala účetnictví - doklady, DPH. Komunikovala s klienty a úřady.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace