Foto: Kateřina L.
ID 1509904

Kateřina L. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Českoslovanská akademie obchodní, střední odborná škola, Praha 2, Resslova 5

Podniková ekonomie a účetnictví

1992 – 1996SŠ s maturitou

Praxe 29 let

Do*****pim

Peer konzultant

2021 – dosud 5 let

- práce se svým osobním příběhem při vedení klientů na cestě k zotavení z duševní nemoci - podílení se na destigmatizaci a osvětě - rozhovory pro Radio Z, Studio 27, Mezi ploty, Českou televizi, radio Wave - vedení motivačních a edukačních rozhovorů s klienty a jejich rodinami - práce v multidisciplinárním týmu, tvorba krizových plánů a monitorovacích listů - vedení svépomocné skupiny pro klienty Armády spásy - aktivní spolupráce na projektu Živá kniha - mluvíme o duši (práce pro Škoda Auto, Českou spořitelnu, KBC) - spolupráce na vzdělávacím a zážitkovém programu primární prevence pro pedagogy, žáky a studenty ve věku 15 - 20 let - Blázníš? No a! - spolupráce s MŠMT na ukotvení peerské pozice v Housing First

PR*********ura

Průvodce cestovního ruchu

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

- průvodcovství Praha a Kutná Hora - organizace skupin turistů, řešení nenadálých situací a stížností klientů s důrazem na spokojenost zákazníka - kolekce voucherů a následná fakturace

Po*****ai)

studium Čínštiny

2014 – 2018 4 roky a 6 měsíců

trenérské kurzy jógy

GL*******WED

Obchodní a administrativní referent

2008 – 2014 6 let a 6 měsíců

- aktivní spolupráce se zahraničními pobočkami (Německo, Rakousko, Itálie, Holandsko, Anglie) - kompletní podpora obchodního oddělení - zpracování objednávek, vystavování faktur a dodacích listů - správa zákaznických dat a dokumentace v interním systému Axapta - příprava cenových nabídek a podkladů pro obchodní jednání - pravidelný kontakt s obchodními partnery - řešení objednávek, poskytování informací o produktech, řešení reklamací a budování dlouhodobých vztahů - organizace eventů pro obchodní partnery, organizace firemní účasti na veletrzích a odborných konferencích (plánování, příprava materiálů, logistika) - administrativní činnosti - evidence korespondence, práce s dokumenty, podpora vedení firmy - zpracování a analýza prodejních statistik pro interní účely a reporting vedení

AL*********oly

Lektor anglického jazyka v Jiaxingu (Čína)

2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců

- výuka anglického jazyka pro zaměstnance firem a studenty mezinárodních škol - realizace individuálních i skupinových kurzů na různých jazykových úrovních - zaměření se na obecnou i odbornou angličtinu - obchodní, technická, akademická terminologie

GL*******WED

Obchodní a administrativní referent

1996 – 2005 9 let a 6 měsíců

viz. rok 2008 - 2014

Jazyky

němčinazačátečník

čínštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

výborné komunikační dovednosti, schopnost naslouchat, organizační schopnosti, důslednost, smysl pro humor

Kurzy

Úvod do teorie a praxe otevřeného dialogu - Narativ

2025

Motivační rozhovory - Jan Soukup

2024

Vedení motivačního rozhovoru s klientem - Edugram sociální akademie

2022

Krizová intervence - Edugram sociální akademie BN z.ú.

2022

Kurz Pracovník v sociálních službách - akreditováno dle MŠMT - Fokus

2022

Podzimní škola Housing First - Platforma pro sociální bydlení

2021

Akreditovaný profesionální kouč - Koučink Centrum s.r.o.

2021

Peer konzultant - Centrum pro rozvoj duševního zdraví, z.s.

2021

Průvodce cestovního ruchu - akreditováno dle MŠMT - PIS

2019

Základy podnikání - Evropský kariérní institut - EKI

2013

kurz HR - akreditováno dle MŠMT - Evropský kariérní institut - EKI

2011

seminář "Úspěšný managment" - CEVRO

2010

studium psychologie, nultý ročník - AMOS vzdělávací agentura

2009

Zájmy

četba, cestování, studium cizích jazyků, tvůrčí psaní, kultura, jóga, gastronomie a meditace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45