Petra F. 50 let , životopis 1517906
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR ředitel / manažer Mzdová účetní Specialista pro odměňování a benefity
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
Strategie řízení lidských zdrojů
říjen 2020 – červen 2022Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická
Manažer obchodu
říjen 2011 – červen 2014Bakalářské
Střední škola ekononomicko-zemědělská
Ekonomie zemědělství a výživy
září 1990 – červen 1994SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 7 měsíců
Do*******.o.
Payroll & HR Administration Manager
duben 2020 – dosud 5 let a 9 měsíců
Vedení mzdového a personálního týmu, školení, rozvoj a podpora týmu. Implementace, digitalizace, automatizace mzdové a personální agendy. Legislativní dohled nad mzdovým a personálním procesem. Znalost lokální mzdově-personální agendy, včetně Zákoníku práce. Kompletní zpracování mezd a personalistiky, včetně ročních chodů a statistik. Komunikace s úřady, auditory, odbory, finančním a kontrolním oddělením. Správa a nastavení mzdového a personálního systému. Tvorba a správa pracovně-právních dokumentů, včetně interních směrnic.
Ma*********.o.
Vedoucí mzdové účtárny
březen 2017 – březen 2020 3 roky a 1 měsíc
Vedoucí mzdové účtárny. Práce s týmem, péče o juniory. Školení mzdové problematiky. Outsourcing mezd. Zpracování mezd kmenových a agenturních zaměstnanců. Jednání s úřady, klienty, zaměstnanci. Implementace nových procesů, elektronické složky zaměstnanců.
Co*****.o.
Senior payroll accountant
květen 2016 – únor 2017 10 měsíců
Mzdový outsourcing. Mzdové účetnictví a kompletní zpracovávání mezd pro klienty. Dohled nad mzdovým oddělením. Implementace. Komunikace s klienty. Payroll training. Obchodní jednání. Pohovory s uchazeči.
El*******.o.
Mzdová účetní
březen 2008 – duben 2016 8 let a 2 měsíce
Mzdové účetnictví, příprava HR dokumentů pro klienty. Mzdové a personální konzultace. Kompletní zpracování mezd pro cca 1200 zaměstnanců. Zpracování podkladů zaslaných klientem, zpracování mezd, výstupní sestavy včetně všech potřebných kontrol. Komunikace s úřady. Následné konzultace ke mzdám. Roční zpracování mezd. Konzultace k ročnímu zúčtování daní. Zpracování ELDP. Účast při kontrolách (pojišťovny, úřady). Příprava výstupů pro finanční účtárnu, auditory. Profesní dohled nad juniory.
Dr*******tvo
Mzdová účetní, účetní
červen 2001 – březen 2008 6 let a 10 měsíců
Mzdová účetní, účetní, skladová účetní, fakturace, pořádání výstav. Správa docházky, evidence pracovních úrazů.
Pr*****.o.
Mzdová účetní, účetní
březen 2001 – červen 2001 4 měsíce
Vedení účetnictví (podvojné i jednoduché), mzdová účetní.
Fe*****.o.
Mzdová účetní, účetní
únor 1996 – duben 2000 4 roky a 3 měsíce
Vedení účetnictví (podvojné i jednoduché), mzdová účetní.
Se*****.o.
Mzdová účetní, účetní
srpen 1994 – leden 1996 1 rok a 6 měsíců
Účetnictví a mzdové účetnictví - outsourcing Ekonomická pracovnice
Jazyky
italštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZkušený
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)