
A. K. , životopis 1148595
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Anglo-německá obchodní akademie a.s.
Ekonomika a podnikání
září 2007 – květen 2010SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 10 měsíců
Pe*****bků
OSVČ
listopad 2020 – dosud 4 roky a 11 měsíců
-pracuji jako OSVČ v malé rodinné firmě s manželem. Vyrábíme si zabijačkové produkty, které jezdíme prodávat na farmářské trhy. Spolupracuji, na kompletní výrobě, prodeji produktů a vyřizuji administrativní práci naší firmy.
Mo*******.s.
Recepční v administrativě
srpen 2020 – říjen 2020 3 měsíce
Administrativní činnosti: vyřizování e-mailové pošty, telefonní hovory, objednávání pacientů na kontroly k lékaři, tisk a zakládání laboratorních výsledků, vyhledávání a zakládání karet pacientů, registrace nových pacientů, vedení pokladny, úklid recepce, sesterny a čekárny.
Úř*******a 2
Odborný poradce pro zprostředkování zaměstnání
leden 2017 – březen 2017 3 měsíce
Poradenství v oblasti zprostředkování zaměstnání , individuální práce s uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli. Navrhování postupů pro zvýšení zaměstnanosti uchazeče. Administrativní práce na PC v programu OK, příprava podkladů pro vyplácení podpory v nezaměstnanosti, komunikace se zdravotní pojišťovnou a OSSZ, archivace karet uchazečů, vyřizování pošty, zakládání spisů, evidence nových uchazečů a veškerá agenda s tím spojena.
O.*******ace
Administrativní pracovník/ koordinátor projektu , Projektový manažér, Pracovní terapeut
květen 2012 – květen 2016 4 roky a 1 měsíc
Administrativní pracovník: zajišťování kancelářských potřeb, vyřizování objednávek, komunikace se zaměstnavateli, vyhledávání nových zaměstnavatelů pro klienty, přípravy podkladů pro porady a zápisy z porad, příprava mzdových podkladů, kontrola výkazů práce zaměstnanců, spolupráce s hlavní účetní. Projektový manager: spolupráce s finančním manažérem, řízení projektu, vypracování monitorovacích zpráv. Pracovní terapeut: Přímá práce s klienty v dílně, zajišťování volných pracovních pozic na volném trhu, administrativa projektu.
DM*******.o.
Zástupce vedoucí
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
zpracování objednávek, reklamace, práce s pokladnou, administrativní činnosti, práce na PC, příjem zboží, vedení prodejny a zodpovědnost za tým zaměstnanců, inventury.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Rekvalifikační kurz- Profesionální chůva pro děti do zahájení školního roku
červen 2016
Kurz první pomoci ČČK
2012