Není foto: A. K.
ID 1148595

A. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Anglo-německá obchodní akademie a.s.

Ekonomika a podnikání

září 2007 – květen 2010SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 10 měsíců

Pe*****bků

OSVČ

listopad 2020 – dosud 4 roky a 11 měsíců

-pracuji jako OSVČ v malé rodinné firmě s manželem. Vyrábíme si zabijačkové produkty, které jezdíme prodávat na farmářské trhy. Spolupracuji, na kompletní výrobě, prodeji produktů a vyřizuji administrativní práci naší firmy.

Mo*******.s.

Recepční v administrativě

srpen 2020 – říjen 2020 3 měsíce

Administrativní činnosti: vyřizování e-mailové pošty, telefonní hovory, objednávání pacientů na kontroly k lékaři, tisk a zakládání laboratorních výsledků, vyhledávání a zakládání karet pacientů, registrace nových pacientů, vedení pokladny, úklid recepce, sesterny a čekárny.

Úř*******a 2

Odborný poradce pro zprostředkování zaměstnání

leden 2017 – březen 2017 3 měsíce

Poradenství v oblasti zprostředkování zaměstnání , individuální práce s uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli. Navrhování postupů pro zvýšení zaměstnanosti uchazeče. Administrativní práce na PC v programu OK, příprava podkladů pro vyplácení podpory v nezaměstnanosti, komunikace se zdravotní pojišťovnou a OSSZ, archivace karet uchazečů, vyřizování pošty, zakládání spisů, evidence nových uchazečů a veškerá agenda s tím spojena.

O.*******ace

Administrativní pracovník/ koordinátor projektu , Projektový manažér, Pracovní terapeut

květen 2012 – květen 2016 4 roky a 1 měsíc

Administrativní pracovník: zajišťování kancelářských potřeb, vyřizování objednávek, komunikace se zaměstnavateli, vyhledávání nových zaměstnavatelů pro klienty, přípravy podkladů pro porady a zápisy z porad, příprava mzdových podkladů, kontrola výkazů práce zaměstnanců, spolupráce s hlavní účetní. Projektový manager: spolupráce s finančním manažérem, řízení projektu, vypracování monitorovacích zpráv. Pracovní terapeut: Přímá práce s klienty v dílně, zajišťování volných pracovních pozic na volném trhu, administrativa projektu.

DM*******.o.

Zástupce vedoucí

2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců

zpracování objednávek, reklamace, práce s pokladnou, administrativní činnosti, práce na PC, příjem zboží, vedení prodejny a zodpovědnost za tým zaměstnanců, inventury.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Kurzy

Rekvalifikační kurz- Profesionální chůva pro děti do zahájení školního roku

červen 2016

Kurz první pomoci ČČK

2012

Zájmy

cyklistika, lyžování, plavání, procházky v přírodě, cestování, sladké pečení, četba.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45