Ludmila V. 43 let , životopis 1507455
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Barista Delegát cestovní kanceláře Vedoucí provozu / provozní
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova univerzita v Brně - filozofická fakulta
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
září 2006 – březen 2009Vysokoškolské
Masarykova univerzita v Brně - filozofická fakulta
Německý jazyk a literatura
září 2006 – březen 2009Vysokoškolské
Ostravská univerzita v Ostravě - filozofická fakulta
Němčina ve sféře podnikání
září 2003 – srpen 2006Bakalářské
Akademie J. A. Komenského v Šumperku
Jednoleté pomaturitní jazykové studium němčiny
září 2002 – červen 2003Vyšší odborné
SOŠ Šumperk
Obchodní akademie se zaměřením na cestovní ruch a ekonomiku služeb
září 1998 – srpen 2002SŠ s maturitou
Praxe 12 let
SC*******.o.
Organizátorka konferencí
2024 – dosud 2 roky
organizace vědeckých konferencí v administrativě i v průběhu akce
Om*****afé
Provozní v kavárně
duben 2021 – dosud 4 roky a 9 měsíců
Zajištění provozu dvou kaváren, zaučování a vedení zaměstnanců/brigádníků, chystání směn a kontrola zadaných úkolů, péče o zákazníky, příprava jídel, pečení dortů a zákusků na zakázku, zajištění cateringu, objednávání zboží a jednání s dodavateli, pravidelné nákupy, spolupráce s majitelkou kaváren na tvorbě menu a reklamy
SK*******.o.
Obchodně technický referent
leden 2020 – březen 2021 1 rok a 3 měsíce
Zpracování objednávek zákazníků, řešení reklamací ve spolupráci s obchodními zástupci firmy, objednávání zboží u německých dodavatelů, kontrola termínů dodání, vyhotovení podkladů pro sklad a fakturace zakázek, komunikace s německými dodavateli emailem, telefonicky, práce v systému SAP, příprava veletrhu, archivace uzavřených zakázek
Sl*******.s.
Obchodně technický referent
září 2018 – prosinec 2019 1 rok a 4 měsíce
Péče o stávající zákazníky z Německa a Švýcarska, budování dlouhodobých vztahů, shromažďování podkladů pro zpracování měsíčních a ročních plánů výroby, zpracování objednávek, vyjasnění požadavků zákazníků a jejich předání do výroby, vyřizování reklamací, zajištění podkladů pro vystavení dobropisů, pravidelný reporting a měsíční vyhodnocení, marketingové aktivity – propagace společnosti na veletrzích v zahraničí, překlad propagačních materiálů a textů na webu, prezentace při obchodních jednáních
Mo*******.o.
Pracovník zákaznického servisu pro německy mluvící trh
prosinec 2012 – listopad 2013 1 rok
péče o stávající zákazníky, zpracování servisních smluv komunikace se zahraničím emailem a telefonicky administrativa, fakturace objednávek a zadávání dat do systému naplňování interních cílů společnosti a práce v týmu
Ce***** o.
Referentka CK
duben 2009 – listopad 2012 3 roky a 8 měsíců
obchodní jednání se zahraničními obchodními partnery příprava a vedení zahraničních služebních cest komplexní péče o zákazníka, komunikace s klienty, zpracování objednávek zpracování zájezdů na míru včetně kalkulace ceny částečná administrace a překlad webových stránek, sestavování a překlad katalogu
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
němčinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Kvalifikační zkouška Průvodce cestovního ruchu
2002
Státní zkouška z kancelářského psaní na stroji
2002