
K. K. , životopis 1438776
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
AHOL - Střední odborná škola, s.r.o.
Pedagogické lyceum
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 10 měsíců
Ma*******oup
Orders dispatcher
duben 2024 – dosud 1 rok a 4 měsíce
Jsem zodpovědná za vysílání techniků do terénu k zákazníkům buď na základě troubleticketu, nebo na základě předchozí komunikace.
Li*****ces
Localization game tester
červen 2023 – srpen 2023 3 měsíce
Byla jsem jedním z testerů her NHL, Cyberpunk a Forza. Mým úkolem bylo testovat hry funkčnost a správnost překladu do češtiny.
TO*******ICE
IT Security Specialist
prosinec 2019 – říjen 2022 2 roky a 11 měsíců
Mým hlavním úkolem bylo řešení všech úkolů souvisejících s produktem Safetica (Security), implementaci a celkové nasazení, údržbu, aktualizaci serverů, tvorbu a úpravu politik, řešení problémů, vytváření případů užití, tvorbu a údržbu technické dokumentace a analýzu. Co se týče jednotlivých projektů, měla jsem na starosti také tvorbu měsíčního IT zpravodaje, keyloggeru (skriptování s názvem Rubber Ducky) a nasazení nástroje IBM Security Verify Privilege Vault (nástroj pro správu oprávnění) a údržbu uživatelů/serverů. Klíčové zkušenosti: DLP - keylogging - analytické dovednosti - bezpečnost - interakce se zákazníky - PAM - Python - IBM Security Verify Privilege Vault - Safetica - technická podpora
TO*******ICE
IT analytik
únor 2019 – listopad 2019 10 měsíců
Mým hlavním úkolem bylo reaktivní monitorování prostřednictvím IBM QRadar (SIEM), analýza logů a týdenní reportování zákazníkovi, stejně jako proaktivní nastavení/modifikace pravidel QRadar pro zlepšení výstupu dat. Dostala jsem také na starost nastavení zásad Safetica DLP a měsíční analýzu. Klíčové zkušenosti: IBM QRadar - analytické dovednosti - bezpečnost - interakce se zákazníky - Safetica - technická podpora - Resilient
NN*****vna
MCR Operator Medior
červenec 2017 – prosinec 2018 1 rok a 6 měsíců
Měla jsem na starosti dílčí týmy: DRT (tým pro kontrolu dokumentace), SAS (SAM a Sharepoint) a QCR (Quality Control and Reporting), kde jsem přímo dohlížela na malý počet lidí a delegovala úkoly související s popisem dílčích týmů. Také jsem byla jako Medior operátor vybrána jako jeden ze zpracovatelů řízení incidentů, kde jsme měli na starosti vytváření ticketů na incidenty PRIO1, komunikaci napříč týmy a aktualizaci všech dotčených stran (vlastníci produktů, akcionáři, dotčené týmy). Z Interoute jsem se vrátila do stejného týmu (Master Control Room), který jsem v roce 2016 opustila. Klíčové zkušenosti: TOPdesk - ServiceNow - Analytické nástroje.
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení