Není foto: K. K.
ID 1438776

K. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

AHOL - Střední odborná škola, s.r.o.

Pedagogické lyceum

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 10 měsíců

Ma*******oup

Orders dispatcher

duben 2024 – dosud 1 rok a 4 měsíce

Jsem zodpovědná za vysílání techniků do terénu k zákazníkům buď na základě troubleticketu, nebo na základě předchozí komunikace.

Li*****ces

Localization game tester

červen 2023 – srpen 2023 3 měsíce

Byla jsem jedním z testerů her NHL, Cyberpunk a Forza. Mým úkolem bylo testovat hry funkčnost a správnost překladu do češtiny.

TO*******ICE

IT Security Specialist

prosinec 2019 – říjen 2022 2 roky a 11 měsíců

Mým hlavním úkolem bylo řešení všech úkolů souvisejících s produktem Safetica (Security), implementaci a celkové nasazení, údržbu, aktualizaci serverů, tvorbu a úpravu politik, řešení problémů, vytváření případů užití, tvorbu a údržbu technické dokumentace a analýzu. Co se týče jednotlivých projektů, měla jsem na starosti také tvorbu měsíčního IT zpravodaje, keyloggeru (skriptování s názvem Rubber Ducky) a nasazení nástroje IBM Security Verify Privilege Vault (nástroj pro správu oprávnění) a údržbu uživatelů/serverů. Klíčové zkušenosti: DLP - keylogging - analytické dovednosti - bezpečnost - interakce se zákazníky - PAM - Python - IBM Security Verify Privilege Vault - Safetica - technická podpora

TO*******ICE

IT analytik

únor 2019 – listopad 2019 10 měsíců

Mým hlavním úkolem bylo reaktivní monitorování prostřednictvím IBM QRadar (SIEM), analýza logů a týdenní reportování zákazníkovi, stejně jako proaktivní nastavení/modifikace pravidel QRadar pro zlepšení výstupu dat. Dostala jsem také na starost nastavení zásad Safetica DLP a měsíční analýzu. Klíčové zkušenosti: IBM QRadar - analytické dovednosti - bezpečnost - interakce se zákazníky - Safetica - technická podpora - Resilient

NN*****vna

MCR Operator Medior

červenec 2017 – prosinec 2018 1 rok a 6 měsíců

Měla jsem na starosti dílčí týmy: DRT (tým pro kontrolu dokumentace), SAS (SAM a Sharepoint) a QCR (Quality Control and Reporting), kde jsem přímo dohlížela na malý počet lidí a delegovala úkoly související s popisem dílčích týmů. Také jsem byla jako Medior operátor vybrána jako jeden ze zpracovatelů řízení incidentů, kde jsme měli na starosti vytváření ticketů na incidenty PRIO1, komunikaci napříč týmy a aktualizaci všech dotčených stran (vlastníci produktů, akcionáři, dotčené týmy). Z Interoute jsem se vrátila do stejného týmu (Master Control Room), který jsem v roce 2016 opustila. Klíčové zkušenosti: TOPdesk - ServiceNow - Analytické nástroje.

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Literární tvorbě a malování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45