
O. J. , životopis 1041945
Vzdělání Bakalářské
Masarykova Univerzita Brno, právnická fakulta
veřejná správa, specializace finanční správa
2012 – 2015Bakalářské
Gymnázium Zikmunda Wintra Rakovník, příspěvková organizace
Gymnázium (8leté)
2002 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 2 měsíce
At*****.o.
Order to Cash specialist (AR)
červenec 2021 – červenec 2022 1 rok a 1 měsíc
• zpracování a účtování příchozích plateb v systému SAP • kontrola otevřených položek na zákaznických účtech • komunikace s credit controllerem (anglicky) ohledně nejasných položek (e-mail, Teams) a zpracování jeho požadavků • příprava reportů pro účetní oddělení a management (např. intercompany reconciliation (1FA), AR-GL reconciliation), práce s Excelem • spolupráce na přípravě měsíční a roční závěrky • příprava podkladů pro audit a internal control • pravidelný update Country specifics • v mojí kompetenci bylo zpracování příchozích plateb a požadavků pro tyto země: Nizozemsko, Německo, Rakousko, Maďarsko, Dánsko, Polsko, Itálie, Amerika
Tr*********cz)
manažer prodeje a zákaznického servisu pro ČR
srpen 2015 – červen 2021 5 let a 11 měsíců
• kompletní zajištění funkce menšího e-shopu (tzv. „od A do Z“) pro český trh (centrála firmy na Slovensku) • zpracování objednávek, poptávek a reklamací • administrativa – vystavování faktur a dobropisů, příprava podkladů pro měsíční uzávěrku • zpracování příchozích plateb (bankovní účet, online platební brána) a jejich párování s objednávkami a fakturami • monitoring a analýza konkurence, kalkulace prodejních cen, zodpovědnost za přední umístění u online srovnávačů zboží • komunikace s dodavateli, komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem, online chatem, osobně), zajištění expedice zboží, vytváření cenových nabídek, aktualizace a údržba webových stránek
ON*********cz)
zákaznická podpora
září 2013 – duben 2015 1 rok a 8 měsíců
• zákaznická podpora výše zmíněných e-shopů (telefon, e-mail, online chat) • poskytování informací zákazníkům, vyřizování telefonických objednávek, editace a administrativa existujících objednávek, technická podpora, příprava prezentací produktů • práce v software Altus Vario
AB*******lík
Obchodní zástupce
červen 2013 – srpen 2013 3 měsíce
• práce s pokladnou a účetním systémem Pohoda • naskladňování zboží, vystavování faktur, administrativa • podílení se na správě jakosti kvality dle normy ISO 9001
FO*******.o.
Obchodní zástupce
březen 2013 – červen 2013 4 měsíce
Aktivní oslovování klientů, příprava smluvních dokumentů, zodpovědnost za celý proces obchodu, práce ve firemním CRM Oracle
Me*****rum
Aktivní telemarketing
srpen 2011 – leden 2013 1 rok a 6 měsíců
péče o stávající zákazníky, aktivní telemarketing v oblasti bankovních produktů, administrativní činnost
Br*****.o.
administrativní činnost v anglickém jazyce
2011 – 2011 6 měsíců
• brigáda - administrativní činnost v anglickém jazyce (včetně překladu), práce s MS Excel
Jazyky
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Programovací jazyky
Java
Python
Další programy a počítačové znalosti
Python - základy, Java - studuji rekvalifikační kurz, SAP, Oracle CRM, Pohoda, MS Teams, MS Office (Word a Excel – každodenně, pokročilý uživatel – pivotky, vLookUp, makra atd.), Altus Vario, Prestashop, GoogleAdds, Heureka administrace e-shopu, Python, GoogleDocs, Snagit, NinjaTrader 7, Sierra chart, Trader Workstation