Jan K. 34 let , životopis 1527147
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Pracovník back office Supply Chain Specialist Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně, zcela, příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Orlová
Informatika v ekonomice
září 2007 – červen 2010SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 3 měsíce
Dé*********.s.
Operativní nákupčí
únor 2016 – dosud 9 let a 11 měsíců
Analýza realizovaných prodejů, odhad budoucí spotřeby a potřeby nákupu jednotlivých položek dle informací ze systému, avizovaných okolností, předchozích zkušeností apod. Správa systému pro plánování zásob/nákupu a očišťování dat o zkreslující (mimořádné) položky. Sledování stavu zásob na jednotlivých skladech. Objednávky zboží a zajištění jejich včasných dodávek s ohledem na dodací lhůty a náklady. Průběžné sledování stavu dodávek objednaného zboží - jejich koordinace, urgence, dojednání alternativního řešení, komunikace s dopravci apod. Komunikace s dodavateli přiděleného sortimentu – tuzemskými, ale i zahraničními. Úzká spolupráce se strategickým nákupem, produktovým managementem, oddělením reklamací, skladem, ale také s ostatními kolegy v týmu a dalšími odděleními společnosti. Pravidelný reporting. Zástupce Teamleadera operativního nákupu.
Dé*********.s.
Skladový účetní
březen 2013 – leden 2016 2 roky a 11 měsíců
Kontrolování příjemek, výdejek do spotřeby, finanční stav skladu na účetnictví, doplňování cen do vnitřních příjemek, účtování skladu materiálu, rozdělování a přeúčtovávání vedlejších nákladů na pořízení zboží, rozdělení bonusu do nákladů, evidence a účtování likvidačních protokolů, koordinování inventury skladových zásob (záměny na kartách) a následně zaúčtování, zapisování a účtování dodavatelských faktur, vyřizování dobropisů u dodavatelů ve spolupráci s oddělením nákupu, inventarizování skladových, časových účtů, zakládání příjemek k fakturám a faktury, vyřizování úředních záležitostí
Iv*****ová
Výpomoc s účetnictvím
červenec 2011 – říjen 2012 1 rok a 4 měsíce
Pořizování dokladu do softwaru Pohoda (faktury přijaté, vydané, ostatní závazky, interní doklady, pokladna, banka), pořizování příjemek a výdejek ve skladové evidenci, kontrola dokladů pro podklad sestavení DPH
Ne*******vel
Referent prodeje
únor 2012 – srpen 2012 7 měsíců
Rezervace zájezdů v rezervačních systémech, vytváření poznámek pro prodejce ohledně rezervovaného zájezdu
FM*********oup
Prodejce parfémů
červen 2007 – červen 2010 3 roky a 1 měsíc
Prodej parfémů
Jazyky
němčinazačátečník
polštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Veritico - objednávací software
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Vnitrofiremí komunikace
prosinec 2025
Týmová spolupráce
listopad 2025
Time manegement
říjen 2025
Efektivní komunikace
září 2025
Státní zkouška z obchodní korespondence
červen 2009