Foto: Jakub Ř.
ID 582754

Jakub Ř. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Silniční a městská automobilová doprava - nedokončeno

září 2016 – březen 2020Bakalářské

Střední škola automobilní a informatiky

Autotronik

2012 – 2016SŠ s maturitou

Praxe 14 let

Di*****.o.

Operations Shift Leader

prosinec 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc

Zajišťování a péče o provoz centrálního překladiště. Řízení provozních procesů. Podílení se na implementaci strategie stanovené vedením společnosti. Plánování finančních zdrojů a nákladů. Monitorování, organizace a minimalizace nákladů. Spolupráce s nadřízeným při plánování technického vybavení překladiště. Organizace porad a školení zaměstnanců překladiště. Příprava reportů pro management DPD a umožnění tak optimalizaci operativních procesů. Plánování a zajištění dostatečných lidských zdrojů pro řádnou obsluhu překladiště. Vedení týmu svěřených podřízených (zadávání úkolů, kontroling, motivace, hodnocení, rozvoj) Sledování, vyhodnocování a zlepšování kvality servisu poskytovaného zákazníkům.

TT*******čí)

Customer service support

únor 2021 – prosinec 2022 1 rok a 11 měsíců

Zajišťování CX pro zákazníky třetí strany (Booking.com, Google, YouTube) Telefonická, emailová a chat forma primárně v Anglickém jazyce.

Pe*******ter

Vedoucí / manažer prodejny

červenec 2020 – únor 2021 8 měsíců

Řízení svěřené prodejny po stránce provozní, organizační i personální. Péče a zodpovědnost za ekonomické výsledky prodejen a plnění obchodních cílů. Zajištění spokojenosti všech zákazníků. Zajištění provozu prodejny (plánování docházky a organizace), zajištění dodržování všech interních procesů.

Ca*******vid

Store manager

únor 2020 – červenec 2020 6 měsíců

Zodpovědnost za plynulý chod svěřené prodejny. Aktivní podílení se na dosahování denních a měsíčních finančních cílů. Motivace a rozvoj prodejního týmu, školení nových asistentů prodeje. Každodenní kontakt s našimi zákazníky a zajištění jejich spokojenosti. Koordinace příjmu zboží, kontakt s dodavateli Koordinace a dohled nad kompletací objednávek z e-shopu. Úzká spolupráce s vedením společnosti. Odpovědnost za dodržování obchodní a marketingové politiky společnosti. Rozdělování denních úkolů a kontrola jejich plnění. Vyřizování reklamací, inventur, sezónní přeceňování.

Pa*****ank

Office manager

květen 2016 – leden 2020 3 roky a 9 měsíců

Připravování tvorby strategií, plánů a rozpočtů. Zajišťování, fungování a rozvíjení v oboru bankovnictví a finančnictví. Zpracovávání krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých koncepcí v bankovnictví. Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci regionu ve svěřeném segmentu. Navrhování a stanovování finanční strategie. Aplikování legislativních změn do strategie řízení ve svěřené oblasti bankovního zprostředkování ve svěřeném segmentu. Monitorování a hodnocení výsledků analýz finančních trhů a dalších skutečností ovlivňujících situaci na finančních trzích. Sledování a vyhledávání nových obchodních příležitostí v bankovnictví. Stanovování pravidel pro vzdělávání zaměstnanců bankovního sektoru. Nastavování a koordinace adaptačního procesu zaměstnanců.

Mc*******d's

Crew trenér

leden 2012 – květen 2016 4 roky a 5 měsíců

Zaučování brigádníků a dohled nad kvalitou svěřeného sektoru.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45