Michaela P. 33 let , životopis 1507764
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Business analytik Office manager Pracovník back office Pracovník help desku Project administrator Project manager organizačně-ekonomický Python vývojář Referent Specialista ERP Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a střední zdravotnická škola Blansko, příspěvková organizace
Ekonomické lyceum
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 14 let
Sm*******.o.
Office managerka - projektová managerka
březen 2017 – dosud 8 let a 10 měsíců
- Správa produktové databáze a sortimentu – tvorba, úprava a překlady produktových textů (CZ/EN/SK) - Denní komunikace se zahraničními dodavateli, koordinace dodávek a správa dodavatelských podkladů - Příprava obchodních materiálů – ceníky, prezentace, listační tabulky a podklady pro partnery - Sledování objednávek, dostupnosti novinek a podpora obchodního týmu i vedení - Reporting prodejů, analýza skladových zásob a pokročilá práce v MS Excel (kontingenční tabulky, makra) - Řízení a koordinace implementace doplňků a automatizací třetích stran (Expando, Baselinker, EDI aj.) - Spolupráce s IT oddělením – řešení technických požadavků, správa e-shopu a zákaznických účtů - Administrativní a organizační agenda – zástup ve fakturaci, zpracování objednávek, chod kanceláře - Jazyková a stylistická korektura firemních materiálů (prezentace, katalogy, ceníky) - Aktivní vyhledávání možností zefektivnění procesů a tvorba interních automatizací
Go*********ies
Virtuální asistentka
březen 2024 – září 2024 7 měsíců
Podpora obchodního zástupce - sjednávání schůzek z leadů a následná péče o klienty (follow-up) Příprava prezentací pro zákazníky poptávající hostesky na propagační akce
Bi*****.o.
Zástupce vedení filiálky
leden 2012 – únor 2017 5 let a 2 měsíce
- Zajišťování plynulého chodu prodejny a zastupování vedoucího při řízení provozu a personálu - Odpovědnost za svěřený úsek, práce na pokladně - Organizace práce týmu, plánování směn, tvorba objednávek a kontrola skladových zásob - Odpovědnost za kvalitu zákaznického servisu, řešení reklamací a dodržování interních standardů - Provádění inventur, evidence tržeb a manipulace s hotovostí i trezorem
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Programovací jazyky
SQLZačátečník
PythonZačátečník
ERP a účetní software
Altus VarioZkušený
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Directory Opus, AI - ChatGPT, Copilot, Gemini
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Google AI Essentials
Kurz vyvinutý společností Google, zaměřený na praktické využití umělé inteligence v pracovním prostředí. Obsah kurzu zahrnoval: Úvod do principů umělé inteligence / Zvyšování produktivity pomocí AI nástrojů / Tvorbu efektivních promptů / Odpovědné používání AI / Rozvoj dovedností potřebných k udržení náskoku v éře AI
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2025