Foto: Michaela P.
ID 1507764

Michaela P. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a střední zdravotnická škola Blansko, příspěvková organizace

Ekonomické lyceum

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 14 let

Sm*******.o.

Office managerka - projektová managerka

březen 2017 – dosud 8 let a 10 měsíců

- Správa produktové databáze a sortimentu – tvorba, úprava a překlady produktových textů (CZ/EN/SK) - Denní komunikace se zahraničními dodavateli, koordinace dodávek a správa dodavatelských podkladů - Příprava obchodních materiálů – ceníky, prezentace, listační tabulky a podklady pro partnery - Sledování objednávek, dostupnosti novinek a podpora obchodního týmu i vedení - Reporting prodejů, analýza skladových zásob a pokročilá práce v MS Excel (kontingenční tabulky, makra) - Řízení a koordinace implementace doplňků a automatizací třetích stran (Expando, Baselinker, EDI aj.) - Spolupráce s IT oddělením – řešení technických požadavků, správa e-shopu a zákaznických účtů - Administrativní a organizační agenda – zástup ve fakturaci, zpracování objednávek, chod kanceláře - Jazyková a stylistická korektura firemních materiálů (prezentace, katalogy, ceníky) - Aktivní vyhledávání možností zefektivnění procesů a tvorba interních automatizací

Go*********ies

Virtuální asistentka

březen 2024 – září 2024 7 měsíců

Podpora obchodního zástupce - sjednávání schůzek z leadů a následná péče o klienty (follow-up) Příprava prezentací pro zákazníky poptávající hostesky na propagační akce

Bi*****.o.

Zástupce vedení filiálky

leden 2012 – únor 2017 5 let a 2 měsíce

- Zajišťování plynulého chodu prodejny a zastupování vedoucího při řízení provozu a personálu - Odpovědnost za svěřený úsek, práce na pokladně - Organizace práce týmu, plánování směn, tvorba objednávek a kontrola skladových zásob - Odpovědnost za kvalitu zákaznického servisu, řešení reklamací a dodržování interních standardů - Provádění inventur, evidence tržeb a manipulace s hotovostí i trezorem

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Programovací jazyky

SQLZačátečník

PythonZačátečník

ERP a účetní software

Altus VarioZkušený

PohodaZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Directory Opus, AI - ChatGPT, Copilot, Gemini

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Google AI Essentials

Kurz vyvinutý společností Google, zaměřený na praktické využití umělé inteligence v pracovním prostředí. Obsah kurzu zahrnoval: Úvod do principů umělé inteligence / Zvyšování produktivity pomocí AI nástrojů / Tvorbu efektivních promptů / Odpovědné používání AI / Rozvoj dovedností potřebných k udržení náskoku v éře AI

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2025

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45