Foto: Sandra K.
ID 615712

Sandra K. 26 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Administrativní pracovník

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání Vyučení bez maturity

Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace

Gastronomie

2014 – 2018Vyučení

Praxe 8 let a 9 měsíců

Ab*******.s.

Office manager

srpen 2022 – dosud 3 roky a 5 měsíců

Poskytuji administrativní a provozní podporu holdingové společnosti a jejím 16 dceřiným firmám. Mám široké spektrum odpovědností — od správy kanceláře, komunikace s dodavateli a řízení recepce až po fakturaci, nábor zaměstnanců a organizaci firemních akcí. Klíčové dovednosti: • Administrativní podpora a řízení kancelářského provozu • Grafický design v Canvě • Správa e-mailové a telefonické komunikace • Vedení a školení zaměstnanců • Organizace teambuildingů a firemních akcí • Správa vozového parku a provozních tarifů • Fakturace, příprava podkladů pro mzdy a účetnictví • Terénní činnost (kanceláře, přepisy vozidel, pošta) Dovednosti: Spolehlivost · Bezpečnost na stavbách · Administrativa · IT provoz · Pracovní smlouvy · Grafický design · Mzdy · 2D grafika · Fotografie · Fakturace · Sociální sítě · Administrativní asistence · Řízení provozu · Grafika · Back office · Front office · Middle office · Kancelářský provoz · Komunikace · Lidské zdroje (HR) · Elektronická fakturace · Správa vozového parku · Management · Plánování akcí · Organizační schopnosti · Týmová organizace · Úprava fotografií · Videotvorba · Digitální video · Kancelářská administrativa

Če*****.o.

Regional manager

únor 2022 – srpen 2022 7 měsíců

• Administrativní úkoly • Vedení početného týmu • Komunikace se zákazníky a úřady • Podpora při zpracování mezd • Plánování směn • Nábor nových zaměstnanců • Školení a rozvoj zaměstnanců • Kontrola kvality a dodržování firemních standardů • Řešení provozních problémů a krizový management • Reportování a spolupráce s vedením společnosti

Br*********.o.

Property Management Specialist

leden 2021 – únor 2022 1 rok a 2 měsíce

• Administrativní správa budov • Manipulace s hotovostí • Příprava účetních podkladů • Práce v terénu • Výběr plateb • Správa evidence nájemníků • Tvorba rozpočtů a práce s hotovostí • Nákup materiálu a vybavení • Sestavování nábytku • Podpora při běžné údržbě objektů • Příležitostný úklid nemovitostí před prodejem (dosud) • Zajištění a jednoduchý úklid pokojů během rekonstrukce hostelu

Ko*********.o.

Obchodní zástupce

květen 2020 – leden 2021 9 měsíců

Prodej stavebních strojů

Vy*********rně

Receptionist

září 2019 – květen 2020 9 měsíců

• Vedení návštěvní knihy a uvítání hostů • Zpracování příchozí a odchozí pošty • Komunikace se správou budovy • Obsluha a údržba kancelářského vybavení • Plnění různorodých administrativních úkolů • Odpovědnost za noční směny jako ostraha budovy

Be*********nal

Waitress

září 2015 – leden 2018 2 roky a 5 měsíců

• Příprava a aranžování jídelních prostor a bufetových stolů • Uvítání a usazení hostů, poskytování doporučení při výběru jídel a nápojů • Servírování a prezentace jídel a nápojů, včetně přípravy u stolu (např. flambování, porcování apod.) • Obsluha a nalévání nápojů • Účast na přípravě a obsluze speciálních akcí • Přijímání objednávek, zpracování plateb a spolupráce s pokladním • Údržba stolního inventáře (sklenice, nádobí, příbory apod.) • Skladování a kontrola zásob a vybavení restaurace • Poskytování odborných doporučení týkajících se specialit a nápojů

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOS

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Výchova obchodníka

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2022

Firemní kultura

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2022

100% Výkon

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2022

Etika - proč a jak být zdvořilý

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Autentický projev a rétorika jako osobní charisma

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Jak odhalit a zvládnout rezervy v komunikaci

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Stres a jeho odstraňování

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2022

Týmová spolupráce

Zobrazit certifikát o absolvování

srpen 2022

Time management

Zobrazit certifikát o absolvování

srpen 2022

Zájmy

Kromě administrativní a organizační práce se věnuji amatérskému fotografování a natáčení, což je moje vášeň. Ráda zachycuji atmosféru událostí, dynamiku pohybu a vytvářím vizuálně poutavý obsah. Mým snem je spojit své dovednosti v oblasti řízení akcí, médií a vizuální produkce s motoristickým sportem, což je oblast, která mě neustále inspiruje. Cestování je pro mě přirozenou součástí života. -Cestování, fotografování a úprava fotek, snowboarding, Formula 1

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45