Thea K. 20 let , životopis 1131100
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Dejvice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a Gymnázium Bubeneč
Obchodní akademie
září 2022 – červen 2024SŠ s maturitou
Obchodní akademie, Hotelová škola a Střední odborná škola, Turnov, Zborovská 519, příspěvková organizace
Obchodní akademie
září 2020 – červen 2023SŠ s maturitou
Praxe 5 let
KM*****ity
Promotérka / hosteska
červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců
- organizace a příprava firemních akcí - poskytování informací a asistence hostům během eventů - zajišťování hladkého průběhu akcí ve spolupráci s ostatními členy týmu - příprava a distribuce propagačních materiálů - řešení dotazů a problémů hostů s profesionálním přístupem - spolupráce se všemi členy týmu pro zajištění kvalitního servisu
As*******sro
Office manager
listopad 2024 – srpen 2025 10 měsíců
• Zajištění každodenního chodu kanceláře a provozní podpora celého týmu • Komunikace se zákazníky, dodavateli a obchodními partnery • Administrativní podpora obchodního oddělení, příprava podkladů a organizace agendy • Koordinace dodávek, fakturace, správa smluv a interních dokumentů • Plánování a realizace firemních teambuildingů, odborných kurzů a obchodních kongresů • Zajištění cateringu, technického vybavení a hladkého průběhu akcí • Aktivní reprezentace firmy a budování pozitivní firemní kultury • Podpora týmové spolupráce a příjemné atmosféry na pracovišti
Ze***** o.
Recepční v cestovním ruchu
leden 2021 – září 2024 3 roky a 9 měsíců
- Uvítání hostů a zajištění rychlého a profesionálního check-inu a check-outu - Odpovídání na dotazy hostů, poskytování informací o ubytovacích službách a místních atrakcích - Zpracování rezervací a správa hotelového rezervačního systému - Komunikace s ostatními odděleními (úklid, údržba, restaurace) pro zajištění kvalitních služeb pro hosty - Řešení stížností a nestandardních požadavků hostů s důrazem na zákaznický servis - Příprava a vyúčtování plateb, správa pokladny - Správa klíčů a zabezpečení prostor hotelu - Organizace a plánování přeprav a dalších speciálních služeb pro hosty
BI********* s.
Recepční v administrativě
červenec 2022 – březen 2024 1 rok a 9 měsíců
- Poskytování profesionálního uvítání a asistence návštěvníkům - Odpovídání na telefonické hovory a e-maily, přesměrování hovorů na příslušné oddělení - Správa kalendáře a organizace schůzek - Zajišťování rezervací, správa poštovních zásilek a zásob kancelářských potřeb - Spolupráce s ostatními odděleními a zajištění hladkého chodu recepce - Řešení problémů a poskytování informací klientům i kolegům
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Cambridge English Preliminary
listopad 2021