Karolína R. 37 let , životopis 1488999
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně, převážně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Hotelová škola Teplice, Teplice
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 8 měsíců
Ja*********nek
Office manager/projektový manažer
únor 2019 – září 2025 6 let a 8 měsíců
zastupování zaměstnavatele a jeho společností na základě generální plné moci při jednání s dodavateli/institucemi/úřady, kompletní správa nemovitostí (byty/nebytové prostory) a administrativní, operativní i právní činnost s tím spojená, správa pojistných smluv/vozového parku, zjišťování informací, příprava podkladů pro vyhodnocení případných obchodních příležitostí, koordinace podkladů pro jednotlivé projekty ve skupině, koordinace podkladů pro financování projektů, konzultace s účetní společností
VL*******.s.
Telefonní prodejce/back office
únor 2018 – leden 2019 1 rok
telefonní prodej produktů skupiny VLM, aktivní vyhledávání nových zákazníků, tvorba cenových kalkulací, zadávání objednávek a podkladů do systému a jejich evidence, kompletní klientský servis, administrativní podpora manažera a obchodního týmu
Mi*********.s.
Pracovník technického marketingu
září 2017 – listopad 2017 3 měsíce
kompletní revize marketingových podkladů, úprava stávajících materiálů a příprava nových, zajišťování technických podkladů pro marketing v rámci společnosti, zadávání dat grafikům, provádění korektur v připravovaných materiálech, zajišťování překladů, úprava webových stránek, spolupráce na přípravě zahraničních veletrhů
ZM*******.s.
Projektový manažer
září 2016 – srpen 2017 1 rok
organizace studijního oddělení a rektora, zajištění marketingu, kontrola vnitřních dokumentů školy a práce na jejich aktualizaci, spolupráce na kompletní přípravě akademického roku 2017/18, zajištění ekonomického chodu školy
We*******ípa
Servírka - brigádně
červen 2014 – prosinec 2016 2 roky a 7 měsíců
kompletní servis pro hosty, řešení zvláštních požadavků, příprava a organizace společenských akcí společenských akcí, zastoupení recepční v době její nepřítomnosti, příprava wellness
Ma*********ená
Mateřská dovolená
srpen 2013 – prosinec 2016 3 roky a 5 měsíců
Mateřská dovolená
UN*******.s.
Pojišťovací poradce
únor 2013 – červenec 2013 6 měsíců
aktivní vyhledávání a oslovování klientů, tvorba analýz a statistik, uzavírání a správa pojistných smluv
Pi*****nka
Provozní pracovník
únor 2012 – leden 2013 1 rok
zajišťování kompletního chodu pivnice
ČP*******VIG
Odborný referent - pracovník přepážky, vedoucí obchodního týmu
listopad 2008 – prosinec 2011 3 roky a 2 měsíce
administrativní práce na PC, kompletní klientský servis, péče o stávající klienty a získávání nových, řešení pojistných událostí, vedení týmu externích spolupracovníků, výběry a odvody hotovosti
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
Další programy a počítačové znalosti
CRM, Google Workspace, Freelo, Trello
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace