Foto: Ing. Dmytro K.
ID 638151

Ing. Dmytro K. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Nové Město + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Ekonomika a management

září 2023 – květen 2025Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Ekonomika a management

září 2020 – květen 2023Bakalářské

Obchodní akademie Bubeneč

Obchodní akademie

2016 – 2020SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 1 měsíc

KO*********.o.

Office manager

únor 2025 – dosud 11 měsíců

- Lokalizace sortimentu v oblasti vodoinstalace a sanity ze zahraničních trhů pro české prostředí – překlad technických specifikací, tvorba produktových popisů, definice klíčových benefitů a použití. - Analýza produktů a jejich technických parametrů, porovnání variant, návrh optimálního produktového portfolia pro český trh. - Konkurenční analýza (ceny, marže, sortiment, marketingové strategie, obchodní podmínky) + návrh cenotvorby pro distribuci a velkoobchod. - Aktivní akvizice B2B partnerů (velkoobchody, montážní firmy, instalatéři, e-shopy) + péče o klienty a vedení dlouhodobých vztahů. - Obchodní komunikace a prodej – prezentace produktů, cenové nabídky, uzavírání smluv, nastavení dodacích a platebních podmínek. - Správa a rozvoj B2C a B2B produktových webů (struktura kategorií, popisy, vizuály). - Nastavení a správa cílené reklamy na sociálních sítích (Meta Ads) – včetně kampaně na nábor obchodních zástupců po celé ČR. - Spolupráce na tvorbě interních procesů, vstupní strategie a celkové expanzi značky v oblasti sanity a vodoinstalačního materiálu do ČR (budování firmy „od nuly“)

Fr*****nce

Marketing

říjen 2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce

- Samostatná realizace online projektů od A do Z – od výběru produktu až po spuštění a optimalizaci kampaní - Tvorba a správa prodejních landing pages včetně textového a vizuálního obsahu - Vytváření reklamních vizuálů a videokreativ (Canva, CapCut) dle cílové skupiny a strategie - Nastavení a správa reklamních kampaní v Meta Ads (Facebook a Instagram) – práce s cílením, rozpočtem, retargetingem - Analýza výkonnosti kampaní – sledování klíčových metrik (CPC, CTR, CPA), úprava strategií podle dat - Základní orientace v e-commerce nástrojích a potřebách B2C trhu

MM*******nce

Finanční poradce

červen 2024 – leden 2025 8 měsíců

- Aktivní vyhledávání nových klientů a navazování obchodních vztahů - Telefonická komunikace a práce s námitkami – rozvoj prodejních dovedností a prezentačních schopností - Komplexní poradenství a prodej v oblasti hypotečního financování - Konzultace a sjednávání pojištění: životního, majetkového, odpovědnostního a autopojištění - Posouzení finanční situace klienta a návrh vhodných produktů na míru - Aktivní účast na školeních a vylepšování obchodní strategie v týmu

TP*********.o.

Asistent daňového poradce

leden 2023 – květen 2024 1 rok a 5 měsíců

- Příprava přiznání k dani z příjmů právnických osob (DPPO) a daně z nemovitých věcí (DzNV) - Zpracování oznámení o příjmech plynoucích do zahraničí (zejména v případech bez živnostenského oprávnění) - Analýza výsledkových účtů a posouzení nákladů a výnosů z hlediska jejich daňové uznatelnosti a případného osvobození - Evidence, zařazování a vyřazování dlouhodobého majetku dle daňových a účetních pravidel - Práce v účetním systému Helios – kontrola a doplnění údajů pro správné daňové zpracování - Spolupráce s daňovými poradci na přípravě podkladů pro klienty z různých oborů

Sa*****.o.

Administrativní pracovník

září 2021 – prosinec 2022 1 rok a 4 měsíce

- Komplexní podpora při vyřizování zaměstnaneckých karet a vízové agendy pro občany Ukrajiny a dalších zemí - Příprava pracovních smluv a další dokumentace potřebné k legalizaci pobytu a zaměstnání - Komunikace s klienty – osobně, telefonicky i e-mailem, včetně jazykové podpory a vysvětlení právních postupů - Administrativní zpracování stavební dokumentace – smlouvy o dílo (SoD), předávací protokoly, fakturace - Zpracování a zadávání dat dle pokynů jednatele společnosti - Koordinace e-mailové komunikace, příprava podkladů a evidence interní i externí korespondence - Vystavování faktur a základní práce s účetními podklady

Va*****aaf

Pokladní

květen 2019 – září 2019 5 měsíců

- zajištění příjmu a výdejů peněz a poskytovaní pokladních služeb - komunikace se zákazníky - přijetí a výdej oblečení zákazníkovi

Mc*****lds

Crew trener

2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců

- vedení úseku - komunikace se zákazníky - školení nových pracovníků - hodnocení a vystavovaní check listů - příjem a výdej hotovosti - příprava pokrmů a nápojů

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Databázové systémy

MS Access

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Osobní rozvoj Sebevzdělání Cizí jazyky Cestování Sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45