Ing. Dmytro K. 24 let , životopis 638151
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Ekonom Online Marketing Project manager organizačně-ekonomický Ředitel / manažer nákupu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Ekonomika a management
září 2023 – květen 2025Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Ekonomika a management
září 2020 – květen 2023Bakalářské
Obchodní akademie Bubeneč
Obchodní akademie
2016 – 2020SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 1 měsíc
KO*********.o.
Office manager
únor 2025 – dosud 11 měsíců
- Lokalizace sortimentu v oblasti vodoinstalace a sanity ze zahraničních trhů pro české prostředí – překlad technických specifikací, tvorba produktových popisů, definice klíčových benefitů a použití. - Analýza produktů a jejich technických parametrů, porovnání variant, návrh optimálního produktového portfolia pro český trh. - Konkurenční analýza (ceny, marže, sortiment, marketingové strategie, obchodní podmínky) + návrh cenotvorby pro distribuci a velkoobchod. - Aktivní akvizice B2B partnerů (velkoobchody, montážní firmy, instalatéři, e-shopy) + péče o klienty a vedení dlouhodobých vztahů. - Obchodní komunikace a prodej – prezentace produktů, cenové nabídky, uzavírání smluv, nastavení dodacích a platebních podmínek. - Správa a rozvoj B2C a B2B produktových webů (struktura kategorií, popisy, vizuály). - Nastavení a správa cílené reklamy na sociálních sítích (Meta Ads) – včetně kampaně na nábor obchodních zástupců po celé ČR. - Spolupráce na tvorbě interních procesů, vstupní strategie a celkové expanzi značky v oblasti sanity a vodoinstalačního materiálu do ČR (budování firmy „od nuly“)
Fr*****nce
Marketing
říjen 2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce
- Samostatná realizace online projektů od A do Z – od výběru produktu až po spuštění a optimalizaci kampaní - Tvorba a správa prodejních landing pages včetně textového a vizuálního obsahu - Vytváření reklamních vizuálů a videokreativ (Canva, CapCut) dle cílové skupiny a strategie - Nastavení a správa reklamních kampaní v Meta Ads (Facebook a Instagram) – práce s cílením, rozpočtem, retargetingem - Analýza výkonnosti kampaní – sledování klíčových metrik (CPC, CTR, CPA), úprava strategií podle dat - Základní orientace v e-commerce nástrojích a potřebách B2C trhu
MM*******nce
Finanční poradce
červen 2024 – leden 2025 8 měsíců
- Aktivní vyhledávání nových klientů a navazování obchodních vztahů - Telefonická komunikace a práce s námitkami – rozvoj prodejních dovedností a prezentačních schopností - Komplexní poradenství a prodej v oblasti hypotečního financování - Konzultace a sjednávání pojištění: životního, majetkového, odpovědnostního a autopojištění - Posouzení finanční situace klienta a návrh vhodných produktů na míru - Aktivní účast na školeních a vylepšování obchodní strategie v týmu
TP*********.o.
Asistent daňového poradce
leden 2023 – květen 2024 1 rok a 5 měsíců
- Příprava přiznání k dani z příjmů právnických osob (DPPO) a daně z nemovitých věcí (DzNV) - Zpracování oznámení o příjmech plynoucích do zahraničí (zejména v případech bez živnostenského oprávnění) - Analýza výsledkových účtů a posouzení nákladů a výnosů z hlediska jejich daňové uznatelnosti a případného osvobození - Evidence, zařazování a vyřazování dlouhodobého majetku dle daňových a účetních pravidel - Práce v účetním systému Helios – kontrola a doplnění údajů pro správné daňové zpracování - Spolupráce s daňovými poradci na přípravě podkladů pro klienty z různých oborů
Sa*****.o.
Administrativní pracovník
září 2021 – prosinec 2022 1 rok a 4 měsíce
- Komplexní podpora při vyřizování zaměstnaneckých karet a vízové agendy pro občany Ukrajiny a dalších zemí - Příprava pracovních smluv a další dokumentace potřebné k legalizaci pobytu a zaměstnání - Komunikace s klienty – osobně, telefonicky i e-mailem, včetně jazykové podpory a vysvětlení právních postupů - Administrativní zpracování stavební dokumentace – smlouvy o dílo (SoD), předávací protokoly, fakturace - Zpracování a zadávání dat dle pokynů jednatele společnosti - Koordinace e-mailové komunikace, příprava podkladů a evidence interní i externí korespondence - Vystavování faktur a základní práce s účetními podklady
Va*****aaf
Pokladní
květen 2019 – září 2019 5 měsíců
- zajištění příjmu a výdejů peněz a poskytovaní pokladních služeb - komunikace se zákazníky - přijetí a výdej oblečení zákazníkovi
Mc*****lds
Crew trener
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
- vedení úseku - komunikace se zákazníky - školení nových pracovníků - hodnocení a vystavovaní check listů - příjem a výdej hotovosti - příprava pokrmů a nápojů
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Databázové systémy
MS Access
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace